Přebírání zboží z eshopu

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Gooorila 25. 6. 2010 12:59

Samoinstalace splitové klimatizace
Jsem hrozně lakomý a chci ušetřit za odbornou montáž splitové klimatizace (Venkovní část přišroubována na stávající konstrukci, otvor pro trubky je již vytvořen, jedinná práce je jen montáž vnitřní jednotky, ale jsem kluk šikovný, takže práce na 2 hodiny).
V kanceláři mám konkrétní typ Sencor 900 a jsem spokojen. Cenou je to asi to nejnižší, co lze sehnat, takže jsem ji chtěl objednat (ale typ 910, protože 900 se již moc sehnat nedá) a v některých internetových obchodech jsem narazil na poznámku, že chladící kapalina je dolita až technikem při montáži, která je podmínkou pro uznání jakékoli případné reklamace. Napsal jsem tedy na několik eshopů, zda je tomu opravdu tak a některé emaily mi to potvrzovaly. Z jednoho eshopu však přišla odpověď, že chladivo je v dodávce a že odborná montáž není podmíněna pro uznání reklamace.
Klimatizaci jsem objednal, přijede mi přepravní službou PPL, ale strašně rád bych se vyhnul problému, kdy to zaplatím, rozbalím, zjistím že něco chybí a budu odesílat klimatizaci zase nazpět do obchodu (k poštovnému 180kč si připočítali také váhový příplatek 250kč, takže v konečném důsledku by se mohlo stát, že mě ta sranda bude stát 860kč a nebudu mít nic, protože za montáž nebudu dávat cenu jako za samotnou klimatizaci.

Jaké mám nyní možnosti? Umožní mi PPL otevřít balík před zaplacením a pak případně nepřebrat? Jak poznám, že vše potřebné ke zprovoznění je obsahem zásilky? Jak byste to řešili vy?
Gooorila
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Lexx 25. 6. 2010 13:21

PPL je tu od toho, aby doručilo balík z místa A do místa B. Myslím si (vlastně jsem o tom zcela přesvědčen), že nemůžeš před převzetím zásilky zkontrolovat její obsah.
A kupuješ asi jako spotřebitel, že? No, od toho tu je čtrnáctidenní lhůta na vrácení zboží. Ale samozřejmě poštovné budeš muset zacvakat ty. Stačilo by, aby lidé nebyli hrozně lakomí, měli by pak mnohem jednodušší život :-)
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 25. 6. 2010 13:58

A co se informovat u PPL. Třeba na poště jsem byl svědkem, kdy si "zákazník" nechal vedoucím pošty otevřít balík ještě před tím, než zaplatil dobírku.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gooorila 27. 6. 2010 22:04

U PPL jsem se informval. Řidič nemá povinost čekat na překontrolování zboží, ale lze se domluvit vyzvednutí v depu a tam to snad možné je, ale až po zaplacení.
To že kupuji jako spotřebitel je v tuto chvíli jedno. Potvrzení z eshopu mám, že je vše v balíku. Když nebude, tak jim to mohu vrátit. Ale dostunu jen peníze za zboží, takže peníze za balné zaplatím za cestu ke mě, i k prodejci nazpět. Vzhledem k tomu, že je to pomalu 900,-, tak řeším, jaké mám možnosti.
Gooorila
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Bungo 29. 6. 2010 12:25

Taky je možnost natočit rozbalování krabice na video. A pokud nebude vše kompletní, je tu i možnost požadovat po prodejci zdarma dodání chybějících částí, neboť jde z jejich strany o neúplné plnění...
Excuse me, is this the Society for Asking Stupid Questions ?
Bungo
VIP uživatel


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků