Chybná cena eshopu a povinnost prodejce prodat ?

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod xmms 28. 8. 2009 14:03

Jak je to s tou povinností prodat za uvedenou cenu v eshopu? Objednal jsem na nejmenovaném eshopu telefon za 277 zřejmě za chybou cenu v košíku, ale dobírka dorazila za správnou cenu 1177 a leží teď na poště. Je možné se nějak domáhat (jinak než u soudu ) toho, aby mi to prodali za objednanou cenu? Jsou o tom nějaké podrobné informace? Sice mi řekli, že balíček převzít nemusím, ale já ho chci za 277!
Vždycky bude někdo lepší než ty. A krysám se nikdy nevyrovnáš. Nikdy!
xmms
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 28. 8. 2009 15:33

xmms píše:Jak je to s tou povinností prodat za uvedenou cenu v eshopu? Objednal jsem na nejmenovaném eshopu telefon za 277 zřejmě za chybou cenu v košíku, ale dobírka dorazila za správnou cenu 1177 a leží teď na poště. Je možné se nějak domáhat (jinak než u soudu ) toho, aby mi to prodali za objednanou cenu? Jsou o tom nějaké podrobné informace? Sice mi řekli, že balíček převzít nemusím, ale já ho chci za 277!


Pokud - jak sám říkáš - se jednalo evidentně o chybnou cenu, tak by se v případě, že bys ji vymáhal například soudně jednalo o požadavek na dodání věci v rozporu s dobrými mravy. Takže bohužel.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 28. 8. 2009 16:03

xmms: no primárně je prodejce blb. Chyby dělá každý, ale normální prodejce by ti napsal mail, že cena je bohužel jiná (1177) a jestli chceš objednávku zrušit, nebo si to vezmeš za novou cenu.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xmms 28. 8. 2009 16:26

No ale oni mi to rovnou poslali za vyšší cenu. Já myslím, že ve svém systému po potvrzení objednávky ani neviděli špatnou cenu, kterou jsem já viděl v košíku a viděli jen tu správnou. Poslední dobou měli nefunkční eshop (asi ho opravovali) a ten košík jsem si zaparkoval už předtím a čekal, až bude možné objednávku dokončit. Na webu to mají správně a v košíku špatně. No asi to vyzvednu, protože co jiného s tím. Byl to pokus, jestli to vyjde a nevyšlo. :-l
Vždycky bude někdo lepší než ty. A krysám se nikdy nevyrovnáš. Nikdy!
xmms
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 28. 8. 2009 21:02

Vodafone? :-D
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 28. 8. 2009 22:00

Pokud si objenám zboží za 277, prodejce mi ho pošle za cenu 1177 a ani mně neupozorní, tak jedná protiprávně.
To je stejné jako když v je v Kauflandu na regálu cena 9,90, ale u pokladny po mně chtějí 13,90. Je to nezákonné.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bungo 29. 8. 2009 14:13

S-Tony: To je neco jineho. V tomto pripade byla evidentne chyba jinde... Inzerovali zbozi za 1177, dal sis do kosiku a tam naskocila cena 277. Na postu prislo zbozi ale se spravnou cenou 1177. Samozrejme se muzes zkusit hadat a soudit, ale vitezstvi v tomto sporu nevidim realne...
Excuse me, is this the Society for Asking Stupid Questions ?
Bungo
VIP uživatel


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků