Reklamace - 30 dní lhůta

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod ---igi--- 27. 4. 2009 16:12

Nevím zda tato otázka tady je někde zodpovězena, ale hledal jsem a nenašel, proto se předem omlouvám... Počítají se do zákonné lhůty 30 dní na reklamaci i soboty, neděle a svátky nebo pouze pracovní dny? Mám telefon v servisu od 9.4., kdy můžu nejdříve žádat odstoupení od smlouvy, zda už 9.5. (což vychází na sobotu, tedy v pondělí 11.5.) nebo až později? Předem díky za odpověď.
Motorola D520 - N3210 - Siemens S35i - N6210 - N6310i - Siemens M50 - N6510 - SE T610 - Samsung S500 - N6100 - SE K500i - Samsung E720 - N70 - SE K750i - N6120 - N6267 - SE V630i - N6500 Slide - SE C510 - E52 - N8
---igi---
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4honza 27. 4. 2009 16:55

Je to tak, ze kdyz prijdes v pondeli 11.5., tak pokud nebude zbozi opraveno, tak muzes zadat o odstoupeni od smlouvy. To, ze provozovna neni v den vyprseni reklamace otevrena, bohuzel hraje ve prospech obchodnika. On muze dostat zbozi od dodavatele v dobe, kdy provozovna je zavrena a mel by zbytecnou ztratu, takze to dava smysl.
4honza
Datel roku 2009
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bungo 29. 4. 2009 14:19

Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem lhůty nejblíže následující pracovní den. Čili i kdyby měl nakrásně obchod otevřen v sobotu i neděli i státní svátek, tak pokud tam následující pracovní dne věc bude opravena, lhůta byla ze strany prodávajícího dodržena.
Excuse me, is this the Society for Asking Stupid Questions ?
Bungo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod ---igi--- 5. 5. 2009 10:27

díky, to vyzvednutí je mi tedy jasné... ale do té lhůty na opravu 30 dní se soboty, neděle a svátky počítají že? Mohl by někdo dát odkaz nebo stačí číslo paragrafu, kde bych to mohl vyčíst? Já v těchto věcech tápu a zatím jsem to nenašel :-( předem dík
Motorola D520 - N3210 - Siemens S35i - N6210 - N6310i - Siemens M50 - N6510 - SE T610 - Samsung S500 - N6100 - SE K500i - Samsung E720 - N70 - SE K750i - N6120 - N6267 - SE V630i - N6500 Slide - SE C510 - E52 - N8
---igi---
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bungo 5. 5. 2009 10:54

sobota a neděle je taky den, takže se počítají :-)

§ 122 občanského zákoníku.
Excuse me, is this the Society for Asking Stupid Questions ?
Bungo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod jannnn 25. 10. 2009 11:10

Mam související dotaz. Když mi těch 30 dní uplyne také v sobotu, v pondělí tam příjdu třeba v 8 ráno, tak již musí mít přístroj opravený, jinak mam nárok na peníze zpět? Nebo se ještě to pondělí počítá do těch 30 dnů, kdy to opravují a já mam nárok až v úterý?
jannnn
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 25. 10. 2009 11:23

Když tam přijdeš 30. den 5 minut před zavíračkou a zboží tam nebude, tak můžeš odstoupit. Když dojdeš 31.den kdykoliv, zboží musí být připraveno, jinak můžeš požadovat vrácení peněz. Pokud lhůta končí v sobotu, pak se za 30.den považuje pondělí a za 31.den úterý.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jannnn 25. 10. 2009 11:33

diky, ale co kdyz tam prijdu v pondeli rano? asi nic, co? :-l

ne ze bych tak touzil po vraceni penez, ale jindy se tam pak uz cely tyden nedostanu a ten disk potrebuju :(
jannnn
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 25. 10. 2009 19:25

POkud dojdeš v pondělí ráno, budou ti argumentovat tím, že jim opravené zboží dojde odpoledne. ;-)
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 25. 10. 2009 19:55

A navíc jim to tím můžeš připomenout a oni to můžou to na poslední chvíli někde honit.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod elipsoid 8. 1. 2010 16:42

A jaká práva má spotřebitel po uplynutí 30denní lhůty? Mám v reklamaci notebook. Vypadá to, že ho nestihnou opravit - v takovém případě bych rád odstoupil od smlouvy a žádal vrácení peněz. Bohužel na něm ale jsou data, která potřebuju zpět. Je možné po servisu chtít spolu s vrácením peněz ještě zálohu disku (i třeba za poplatek)?
elipsoid
Čtenář

Odeslat příspěvekod Lexx 9. 1. 2010 01:37

Po uplynutí třicetidenní lhůty bez vyřízení reklamace máš nárok na odstoupení od kupní smlouvy... No, ovšem s tím zálohováním tě asi trochu zklamu, neboť záruka se v těchto případech vztahuje pouze na hardware a pokud bys měl zájem o zálohování dat, měls to uvést už při odevzdávání notebooku do reklamace a pravděpodobně ani to by nestačilo. Ve velkém množství případů servis vrátí počítač do továrního nastavení (rozuměj do nastavení, ve kterém jsi ho koupil), tedy čistý OS. Zálohu disku téměř jistě nemůžeš nárokovat (ale třeba máš připlacenou nějakou speciální službu, která toto umožňuje a já o ní nevím, třeba...) - zvláště poté, co budeš odstupovat od kupní smlouvy... proč by to také dělali, že :-)

Nicméně dovolím si takovou malou úvahu - jen tak pro zajímavost - jakého druhu jsou tvá data? Jsou to důležité údaje tvých klientů, nebo se jedná pouze o filmy & porn? Pokud tedy uvažuji, že má člověk na disku skutečně důležitá data (tedy ten první případ), tak mě přivádí do neskonalého úžasu, že si tato data nezálohuje.
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod elipsoid 9. 1. 2010 13:28

Je to počítač mojí přítelkyně, která bohužel pravidelně nezálohuje. Nicméně díky za odpověď, bál jsem se, že to tak dopadne.
elipsoid
Čtenář

Odeslat příspěvekod douda.tom 2. 3. 2010 11:42

Ahoj, mám prosbičku, potřebuji poradit. Svůj telefon jsem dával do záruční opravy 2.2.2010, spočítám-li 30 dní, vychází to na 3.3.2010, to je zítra a zatím se nic neděje. Jsem tedy rozhodnut podle zákona odstoupit od smlouvy, ale teď koukám na příjemku, kde je malinkými písmenky napsáno:
"Zákazník souhlasí s tím, že ve vyjímečných případech může být lhůta k vyřízení záruční opravy prodloužena na 60 dnů. Nebude-li prodejce kontaktovat zákazníka ve lhůtě 30 dnů, má se za to, že se jedná o vyjimečný případ.
Co teď? Platí tohle, nebo takhle nemůžou upravovat lhůty? Já abych tam neletěl zbytečně.
Díky za odpověď.
douda.tom
Čtenář

Odeslat příspěvekod Lexx 2. 3. 2010 12:11

Ať počítám, jak počítám, 30 dní uplyne 4.3., nejdříve tedy 5.3. můžeš nárokovat odstoupení od kupní smlouvy. Ale jak je to s platností té doložky, to ti neřeknu.
Nicméně zákon o ochraně spotřebitele povoluje delší lhůtu, než je ta třicetidenní: "Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě."
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod douda.tom 2. 3. 2010 12:29

Aha, takže až 5.3., já to blbě spočítal. Tak pokud je na příjemce napsáno tohle a já vůl se pod to podepsal, tak mám asi smůlu a musím čekat dál... ach jo, Díky.
douda.tom
Čtenář

Odeslat příspěvekod 4honza 2. 3. 2010 12:39

V případě, že prodejce předal servisu telefon bez odkladu (tj. v řádu dnů) a stále jej ještě nemá, tak díky doložce na to mají zmíněných 60 dní. Pokud to někde válí sami ve skladu, a budeš to schopen prokázat - tak nárok máš, ale s největší pravděpodobností se budou dost kroutit.

Jinak ta doložka podle mne musí být součástí nějakého nákupního řádu či obchodních podmínek. Pokud to je pouze papír jako příjemja k opravě, kterou asi podepisuješ, tak stačí předem napsat, že s tímto bodem nesouhlasíš a prodejce se může stavět na hlavu, ale reklamaci nefunkčního zboží v záruční lhůtě přijmout musí a ty nemusíš s ničím takovým souhlasit.
4honza
Datel roku 2009
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod douda.tom 2. 3. 2010 13:43

No jo, to jsem si toho měl všimnout :-( teď už s tím asi nic nenadělám. Tak ještě měsíc vydržím.
douda.tom
Čtenář

Odeslat příspěvekod CoolPoker 2. 4. 2010 12:02

Ahoj mám telefon nokia v opravě a brzo to přesáhne 30 dní.. Chci se zeptat. Mám právo na odstoupení od smlouvy u autorizováného servisu, u kterého jsem mobil nekoupil??.. Já jen jestli se můžu vůbec něčeho dovolat, když to je koupeno u Alzy.. A jak se od smlouvy odstupuje..?? Si mám připravit nějaký podklady.. Nebo 31. den stačí říct ,že žádam o odstoupeni od smlouvy a oni mě musí vyhovět?? Díky..
CoolPoker
Čtenář

Odeslat příspěvekod Lexx 2. 4. 2010 12:45

31. den zajdeš do servisu a tam ti vystaví potvrzení o tom, že to nestihli opravit. S tím pak za prodejcem, který ti vrátí peníze.
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomlaurin 17. 9. 2010 12:06

Oživim dotazem ohledně vyřízení reklamace poštou.
Foťák jsem odeslal 20.8. (pátek) Dorazil jim počítám 23-24.8. Považuje se za přijetí do reklamace převzetí z pošty?
O přijetí do reklamce mě nikdo neinformoval, pak jsem tam po týdnu volal, tak řikali, že to bylo přijato a je to v servise. Pokud tedy dobře počítám, musí být foťák do 25.9 opraven. Stačí že bude 25.9 u nich v obchodě, nebo musí být 25.9 odeslán na mou adresu..
Jednalo se o Megapixel, takže docela velké firma, ale dostat se na někoho kdo mě řekl, že byl foťák prijat do reklamce trvalo 10 minut hovoru a celkem 5 přepojených lidí... To mě celkem překvapilo, přišlo mě že sami nevědí, kdo se o reklamce stará :-D
Volvo V70 je nejporuchovější auto na světě. Ani 15let starý fiat se mu nedokázal vyrovnat.
tomlaurin
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martinsip 17. 9. 2010 12:15

K Vodafonu jsme si přišli 30tý den dopoledne a že prý bude v průběhu dne. Večer tam žena zajela a počkala do zavíračky a že prý ještě není a že ho určitě přivezou přes noc :oops: . Druhý den ráno tam bohužel byl. Tak nevím, kdy jim ho přivezli. Asi 31 den před otevřením a nebo jen dělali vofuky :grr: . Nakonec telefon stejně reklamovaný několikrát a vyměněn za jiný. Ty další servisy jsme si radši řešili sami bez Vodafonu
martinsip
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rewi 27. 2. 2012 18:25

tomlaurin píše:Oživim dotazem ohledně vyřízení reklamace poštou.
Foťák jsem odeslal 20.8. (pátek) Dorazil jim počítám 23-24.8. Považuje se za přijetí do reklamace převzetí z pošty?
O přijetí do reklamce mě nikdo neinformoval, pak jsem tam po týdnu volal, tak řikali, že to bylo přijato a je to v servise. Pokud tedy dobře počítám, musí být foťák do 25.9 opraven. Stačí že bude 25.9 u nich v obchodě, nebo musí být 25.9 odeslán na mou adresu..

jak to tedy je?
jen dodam, ze zbozi ani po 30ti dnech nedorazilo, nic se nedeje, ticho po pesine. jak dal? diky
Zákon schválnosti mi komplikuje život.

Za snížené viditelnosti používejte potkávací = tlumená světla, nikoliv světla pro denní svícení ! ! !
rewi
Čtenář

Odeslat příspěvekod Fredddie 29. 2. 2012 01:12

rewi: Den započatí reklamace je den, kdy je zboží fyzicky přebráno od pošty. Pokud ti servis/obchod není ochoten sdělit datum přijetí zboží tak ti takové potvrzení, kdy zboží bylo příjemcem přijato vydá pošta. Od tohoto dne se počítá ona 30. denní lhůta. Následuje tedy 30 dnů a 31. den nejpozději musí být zboží vyřešeno tj maximálně tento den musí být předán ze servisu/obchodu k přepravci. Nikdo neručí za přepravce, proto se vždy počítá datum převzetí a následné datum odeslání. Pokud 31. den reklamace je sobota, či neděle, nebo svátek vždy se "posouvá" toto datum na pondělí.
Takže jako postup doporučuji napsat servisu/obchodu jaký den přijali zboží do servisu a kdy bude k odeslání zpět k tobě. Pokud nic neřeknou tak zajít za vedoucím pošty a vyžádat si potvrzení, kdy byla daná zásilka fyzicky převzata příjemcem a podle toho zase jednat dále. S takovým potvrzením pak jít rovnou za prodejcem a pokud je překročena lhůta tak jednat dle toho jak chceš (vrácení peněz, nové zboží).
Fredddie
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rewi 29. 2. 2012 10:28

diky moc
Zákon schválnosti mi komplikuje život.

Za snížené viditelnosti používejte potkávací = tlumená světla, nikoliv světla pro denní svícení ! ! !
rewi
Čtenář

Odeslat příspěvekod Romantik.o 22. 4. 2012 19:36

Dobrý den.
Reklamoval jsem zařízení Popcorn Hour C200 u firmy Pocítacík s.r.o v Humpolci kde byl také zakoupen.
Reklamoval jsem dne 02,01,2012 .Zápis v reklamačním listě firmou Počítačík s.r.o byl vadný zdroj.Během měsíce jsem se byl několikrát zeptat na stav zařízení.Náhodou se mi v průběhu měsíce porouchal firemní počítač pro opravený jsem šel 31,01,12 kolem 16,40 hodin.Při té příležitosti jsem se optal na stav zařízení Popcorn Hour C200 .Bylo mi řečeno ,že jej ještě nemají.To byl třicátý den.Řekl jsem tedy majiteli Panu Balounovi ,že zítra odstupuji od kupní smlouvy a budu požadovat peníze.Jaké bylo mé překvapení kdy majitel 03,02,2012 tedy třetí den po třicátém dni poslal SMS přijdte si pro vaše zařízení.Šel jsem tedy na prodejnu a bylo mi řečeno.Vážený pane toto zařízení je zde u nás již od 30,01,2012 a vy jste si pro něj nepřišel.Když jsem ještě jednou řekl majiteli,že při vyzvedávání firemního počítače 31,01,2012 jsem se dožadoval tohoto zařízení tak mi majitel pan Baloun řekl.Vy jste se nezeptal a vaše zařízení zde již bylo.Dal mi k podpisu doklad ve kterém bylo rukou napsáno.Závada se neprojevila zařízení je v pořádku není co reklamovat.Na doklad napsal datum 30,01,2012.Tento doklad jsem nepodepsal a zařízení nepřevzal.Šel jsem pátrat u dopravní společnosti a ta mi dala potvrzení , že si pan Baloun toto vyzvedl u PPL 03,02,2012.Tedy tři dny po třicátém dnu.I potom jsem v prodejně neuspěl.Dnes mi majitel vyhrožuje ,že bude učtovat skladné protože zařízení jsem doposud za zfalšovaný doklad prodejnou nepřijal.Nejsem schopen se bránit.I právník mi řekl,že je zde napsáno,že zařízení nebylo vadné,že proti tomuto se neubráním.I na ČOI v Českých Budějovicích mi kontrolor napsal,že prodejna nepochybila,že je na protokolu napsáno 30,01,2012 a to je do třiceti dnů a podle příslišného paragrafu jednala prodejna správně.To ,že prodejna zfalšovala doklad čojku nezajímalo ,že to není v jejich kompetenci.Já mám však v ruce důkaz od PPL kdy zařízení bylo na prodejnu přijato a to je v den 03,02,2012.Děkuji za odpověd a zároven varuji všechny nakupující u této firmy....Děkuji
Romantik.o
Čtenář

Odeslat příspěvekod Fredddie 23. 4. 2012 07:35

Romantik.o: Úplně mě ta situace vytočila také. Mám takový pocit, že nezmůžeš nic. Je to smutné, ale je to tak. Pokud ti opravdu kontrolor na ČOI řekl, že ho nezajímá zfalšovaný doklad tak je to vážně příšerný přístup, koho jiného už by měla taková situace zajímat. Snad jen policii a tam to je prašť jako uhoď. Já ti doporučuji se na celou situaci vykašlat a zařízení si převzít (ač to zní příšerně a neztotožňuji se s tím za žádnou cenu), protože by tě jinak akorát čekali velké výdaje na to dokázat, že to někdo zfalšoval a nakonec bys stejně ještě na celou věc doplatil ty. Doporučím ti tento text zkopírovat na největší možný počet diskuzních fór ať se lidé dozvědí, co je ta firma zač. Opravdu lidská chamtivost a nepoctivost je čím dál větší. Takovým firmám bych okamžitě odebírala oprávnění podnikat.
Fredddie
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rewi 23. 4. 2012 12:26

Ahoj, vidim, ze jsou tu ochotni lide, takze bych se chtel jeste zeptat.
Nase zbozi jsme reklamovali uz pred nekolika mesici. Probehlo par telefonatu ze strany prodejce na zacatku reklamace, ale od te doby známé ''ticho po pesine''. Firma s nami nekomunikuje, postovni zasilky si prebira, ale vse je k nicemu.
Jak tedy postupovat ted? Ceskou obchodni inspekci nebo jakym zpusobem z nich dostat vraceni cca 5 000Kč?
Diky
Zákon schválnosti mi komplikuje život.

Za snížené viditelnosti používejte potkávací = tlumená světla, nikoliv světla pro denní svícení ! ! !
rewi
Čtenář

Odeslat příspěvekod Fredddie 24. 4. 2012 21:01

rewi: ČOI je spíše instituce, která prověřuje. Samozřejmě dát podnět ke kontrole "podnikatele" proč ne, ale tohle už bych spíše viděla na podání trestního oznámení na policii. Pokud je to nad 5000 Kč tak by se tím mohli zabývat a určitě nejsi asi ani jediný kdo má s tímto obchodem problém. Když tak napiš jaký je to obchod, ať tam ostatní nenakupují.
Fredddie
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rewi 24. 4. 2012 21:23

jedna se o Interier-Stejskal s.r.o. Trestni oznameni uz mi prijde dost a ta ČOIka by je nerozhoupala? Chapu jejich ukol a typ instituce,ale resit to pres policii? nevim no :(
Zákon schválnosti mi komplikuje život.

Za snížené viditelnosti používejte potkávací = tlumená světla, nikoliv světla pro denní svícení ! ! !
rewi
Čtenář

Odeslat příspěvekod Fredddie 24. 4. 2012 23:05

rewi: Tak já nevím v tom případě, co bys rád slyšel. Mě někdo ukrást zboží tak jak tobě tak jdu na policii rovnou. Pokud jsi jim "půjčil" něco na reklamaci a oni ti to prostě za spoustu měsíců nevrátí tak je to krádež a nic jiného. Pokud nekomunikují tak ti nic jiného nezbude. Pokud to nebudeš řešit tak to je pak těžko radit, jestli ti nevadí, že jsi hodil 5000 Kč z okna tak vlastně nevím proč se ptáš. Maximálně můžeš ještě poslat firmě "výhružku", že pokud do nějakého určitého data nebudeš mít peníze za výrobek na účtě (dala bych jim tak 7 dnů) tak půjdeš podat trestní oznámení. Já už bych ho podala dávno, takovým šmejdům se musí čelit a ne je nechávat. Skoro to vypadá, že se jim snad ještě chceš omluvit za to, že po nich chceš své věci zpět. Ale pokud ti přijde trestní oznámení dost tak to neřeš a nechej se dále okrádat. Pokud máš tolik peněz, že ti to neva tak ti klidně pošlu číslo účtu a můžeš mi taky něco poslat třeba.

Sakra lidi, když vás někdo okrádá tak s tím sakra něco dělejte a nenechte si ...... na hlavu! Když se všichni budou bát konat tak to bude jen a jen horší a každý si bude dovolovat víc a víc!
Fredddie
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rewi 25. 4. 2012 00:36

Klidek, chtel jsem jen radu, za tu dekuji. Tedka mi pritelka rekla, ze jen 3 tisice a ne pet - jen pro uplnost.
Zákon schválnosti mi komplikuje život.

Za snížené viditelnosti používejte potkávací = tlumená světla, nikoliv světla pro denní svícení ! ! !
rewi
Čtenář

Odeslat příspěvekod Bungo 4. 5. 2012 13:47

to rewi: písemně odstoupit od kupní smlouvy a požádat o vrácení peněz. Dopis poslat s dodejkou. Pokud peníze nevrátí, podat na ně žalobu na zaplacení. Tolik v kostce.

Jedná se o občanskoprávní spor, podávat trestní oznámení je podle mne mimo mísu (snad možná jako určitou formu nátlaku). Rady od Freddieho bych bral s velkou rezervou.
Excuse me, is this the Society for Asking Stupid Questions ?
Bungo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod rewi 4. 5. 2012 15:15

Tak penize prisly, super :-) Diky i mistnim za pomoc. Stahl jsem si z internetu vzor dopisu ze presahli 30 dnu a mame narok na vraceni penez, poslal jim to doporucene a penize po par tydnech prisly
Zákon schválnosti mi komplikuje život.

Za snížené viditelnosti používejte potkávací = tlumená světla, nikoliv světla pro denní svícení ! ! !
rewi
Čtenář

Odeslat příspěvekod Fredddie 4. 5. 2012 23:15

Bungo tak to by mě tedy zajímalo proč by někdo mé rady měl brát s velkou rezervou. To mi tedy laskavě vysvětli.
Fredddie
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod avalagne 25. 6. 2012 16:30

Ahoj, rád bych se zeptal na několik věcí ohledně reklamace. Dne 28.5. jsem dal bezdrátovou myš na reklamaci a tedy nejpozději 27.6. bych měl mít reklamaci vyřízenou. Čas se blíží a ptám se tedy:
1) Můžu přijít dne 27.6. třeba 5min před koncem pracovní doby obchodu s argumentem, že nebyla reklamace včas vyřízena a můžu požadovat novou myš, případně vrácení peněz?
2) V případě, že by byla reklamace neuznána, ale nedostal bych do 27.6. (do 30 dnů) vyrozumění o reklamaci, jaké mám práva a možnosti? Je to tedy nepravděpodobné, ale stát se to může.

Děkuji za informace.
avalagne
Čtenář

Odeslat příspěvekod bures2 8. 5. 2013 12:29

Dobrý den,
potřeboval bych poradit. Reklamoval jsem poškození zboží při přepravě (zboží přišlo v pátek, v sobotu jsem firmu o poškození informovat mailem). V pondělí mi napsali, že si ho vyzvedne přepravní společnost a v úterý si ho odvezla jako reklamaci. Už je to skoro třicet dnů a když jsem to chtěl uspíšit, řekli mi, že mají problém v komunikaci s přepravcem, že se jako problém jeví fakt, že jsem zboží převzal bez výhrad. Bylo to koupené přes eshop. Kdy je datum počátku reklamace, v ten pátek, sobotu, pondělí nebo až v úterý? Pokud bych chtěl vrátit peníze, stačí napsat odstoupení od kupní smlouvy emailem? Mohu požadovat i vrácení přepravného? Bylo to placené dobírkou. Děkuji
bures2
Návštěvník


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků