Muzu zadat vraceni penez?

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod spike18 8. 6. 2008 11:53

Cca. rok mam HDD, bohuzel dnes se pc nezapl, v disku sterka coz znaci jedine - disk odesel do kremikoveho nebe :( kdyz jsem ho kupoval, stal 1440kc, dnes maji stejny typ za 925. Za puvodni cenu by mi vysel vice nez 2x vetsi disk. Mam nejake pravo, zadat o navraceni penez, pokud je disk pokazeny (coz 100% je)
Gigabyte M61P-S3 | AMD X2 3800+ | 2 x 1GB RAM | ATi 4850| WesternDigital 640GB WD6400AAKS | Seagate Barracuda 160GB SATA II | 80GB IDE Western Digital | DVD RW Samsung SH-S203B | Seasonic SS-500ET 500W | Samsung 223bw | XP MediaCenter SP2
spike18
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 8. 6. 2008 17:49

Podle mně se po roce peníze nevracejí. Jsou jen povinni ti to nahradit zbožím se stejnými nebo podobnými parametry. Ale nejsem si jistý......

Peníze se vracejí v případě, že nejsou schopni naplnit hlavní podstatu záruky (opravit, nahradit).
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Maty.Lara 9. 6. 2008 11:48

A nebo Ti vrati penize, kdyz zbozi reklamujes po treti se stejnou zavadou...
Ze zakona Ti but muzou vratit penize, dat nove zbozi a nebo reklamaci zamitnout... myslim, ze jina moznost neni...
ovsem pokud reklamace bude trvat dele jak 30 dni, mas pravo odstoupit od smlouvy, coz znamena vraceni penez...
Muze-li se neco pokazit, tak se to taky pokazi.
Maty.Lara
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krtenek 2. 11. 2009 21:41

Dovolím si zasvinit toto staré téma svým pitomým dotazem.
Reklamuju boty a v případě, že když reklamace bude vyřízena kladně, můžu žádat peníze, ačkoliv boty jsou stále v prodeji a mohl bych dostat nové? Nejsem schopen to teď nikde najít.
krtenek
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lexx 2. 11. 2009 23:31

Můžeš se s prodejcem zkusit domluvit, jestli ti vrátí money, ale je plně v jeho dispozici, jestli to zboží opraví (což ani ne-e), dá ti nový kus nebo vrátí prachy.

Ale není to tak úplně z tvého vyprávění jasné, takže ještě pro upřesnění - jaký požadavek vyřízení reklamace jsi uvedl při příjmu do reklamace a jaká doba uplynula od koupě?
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 3. 11. 2009 09:11

Pokud se jedná o závadu neodstanitelnou, pak máš nárok odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz. Doporučuji tento požadavek uvést do reklamačního protokolu.

krtenek: peníze bys mohl žádat v případě, že by se jednalo o vadu neopravitelnou a nebo by ti v prvním půlroce nebyli schopni vyřídit reklamaci tebou zvoleným způsobem: výměna za totožný kus či oprava (výběr je na tobě, třeba uvést do rekl. protokolu).
Já jsem kupříkladu reklamovala minulý týden tašku pro rozpor s kupní smlouvou - prodavačka mi řekla, že bílá taška jde prát, já doma zjistila, že prát nejde a je mi tudíž k ničemu. Protože chci vrátit prachy, uvedla jsem do rekl. protokolu, že rozpor si přeji odstranit opravou (což nepůjde a já tak mohu odstoupit od smlouvy).
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krtenek 3. 11. 2009 19:38

Hm, hm, já to do protokolu nezapsal. Ale snad se s Hudy domluvim. Předpokládám, že to vyřídí kladně, protože nefunkční membrána nejde opravit.

Ale jinak díky.
krtenek
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krtenek 11. 11. 2009 20:20

Tak a ještě jednu. Jak postupovat po druhé zamítnuté reklamaci? Prodejce mi totiž první zamítnul, tak sem mu zboží hodil na hlavu podruhé. Ale v úspěch moc nevěřím.
krtenek
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 11. 11. 2009 22:26

velmi doporučuji adr.komora.cz ;-)
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krtenek 14. 11. 2009 18:48

Čili-že když mi druhou reklamaci neuznají (jakože asi ne), mám si boty převzít a obratem oslovit HK?
krtenek
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 15. 11. 2009 09:58

Zapojit se do mimosoudního řešení sporů.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 15. 11. 2009 12:27

No já nevím jestli je dobré ty boty přebírat.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 15. 11. 2009 13:16

Nemá žádný smysl boty nepřebírat. Pro ně je reklamace vyřízena - neuznali ji. Naopka můžou po určité době začít účtovat poplatek za uskladnění.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krtenek 18. 11. 2009 18:18

Ještě se doplním: V tuto chvíli jsou už boty po záruční době. Poprvé jsem reklamoval 2 dny před uplynutím dvouleté lhůty, na vyřízení jsem čekal skoro tři týdny, s výsledky jsem nesouhlasil a reklamoval obratem podruhé. Čili mám v tom bordel. Pomůže mi HK v případě zamítnutí druhé reklamace, když teď záruční doba vypršela?
krtenek
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 22. 11. 2009 18:00

Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou jsou boty v reklamaci. Pokud již vypršela i tato "prodloužená" lhůta, tak tě nezachrání ani svěcená voda.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků