Stránka 1 z 1

Nepotvrzený záruční list

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 6. 2008 15:08
od spike18
V Dubnu 07 jsem si tady koupil vysavač. Před měsícem se vysavač pokazil a když jsem ho odvezl do servisního centra, prodavač mi oznámil, že nemáme potvrzený záruční list. Psal jsem jim už tři e-maily, zda by mi ho mohli potvrdit, ale odpovědi jsem se do dnešního dne nedočkal.

Re: Nepotvrzený záruční list

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 6. 2008 16:13
od kromec
podle zakona:
-mas reklamovat u prodejce kde zbozi koupil. Vetsina vyrobcu sice ma i autorizovany servis ,ale tam je nic nenuti ti zbozi narozdil od prodejce prijmout
-k reklamaci u prodejce nepotrebujes zarucni list, staci ti prokazat zes to tam koupil a to napr. listkem od pokladny, dodacim listem fakturou ,svedectvim jine osoby a nebo napr. stitkem s cenou na zbozi apod...


podrobnosti najdes na http://www.spotrebitele.cz

Ja bych zavolal prodejci to je spolehlivejsi nez mail... Kazdopadne bych jim to tam poslal a maji pak mesic na vyrizeni reklamace...

PS: dobre jsem pochopils zes zbozi nereklamoval na tom eshopu ,ale v autorizovanem servisu?

Re: Nepotvrzený záruční list

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 6. 2008 17:21
od spike18
Jj pochopil jsi to dobře ;)

Jen pro upřesnění, nekupoval jsem to já, ale mamka. Vysavač se jí tam posílat nechce, je docela velký a navíc nechce platit poštovné.

Re: Nepotvrzený záruční list

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 6. 2008 17:29
od kromec
tak jedine se domluvit snimi ze jim posles zarucak a oni ti ho poslou potvrzeny zpet....

Re: Nepotvrzený záruční list

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 6. 2008 01:06
od spike18
Jak jsem psal - na emaily nereagují.