Nákup na eshopu, nevyzvednutí zboží

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod vladimiranezna 21. 10. 2014 15:08

Vážení diskutujicí,

stala se mi nemilá věc. Před necelým měsícem jsem objednávala zboží na zázku z jednoho nejmenovaného ehopu. Klasický postup. Objednávka zboží, zvolení osobního odběru a potvrzení objednávky s tím, že mi zašlou potvrzující email (zboží mělo být vyhotoveno do jednoho týdne odobjednání). Toho dne, ani dne následujícího mi žádný email nepřišel. Rozhodla jsem se zavolat na obě telefonní čísla, která byla uvedena na stránkých internetového obchodu. Nikdo mi telefon nebral. Situace se opakovala i následující den. Jelikož jsem na dodávku zboží spěchala, rozhodla jsem se třetí den produkt objednat u jiného prodejce. Zde vše probhlo v pořádku!

Po 7 dnech se mi prodejce z prvního eshopu ozval (prostřednictvím sms), že má zboží připraveno k vyzvednutí!!!!!! Já blbec jsem to neřešila. Po čtvrnácti dnech, mi však opět volali s tím, že si musím zboží vyzvednout. Na můj argument, že mi nepřišlo žádné potvrzení objednávky, a to, že jsem se jim celé tři dny snažila dovolat, mi bylo sděleno, že se občas stane, že potvrzení objednávky zákazníkovi sklouzne do SPAMU! Tedy, bežně si spamy pročítám.... (opravdu ne!). Teď mě prodejce bombarduje emaily a sms zprávami, že si musím zboží (pro mě už nevyužitelné) co nejdříve vyzvednout.


Prosím o radu. Mám v tuto chvíli nějakou jinou možnost, než si zajít zboží potupně vyzvednout? :roll:


Děkuji...
vladimiranezna
Čtenář

Odeslat příspěvekod Kniter 21. 10. 2014 18:17

To si treba zistit v podmienkach predaja na webe eshopu. Zrusenie objednavky treba vo vacsine eshopov riesit este pred jeho objednavkou predajcom.Hlavne ked ti maju objednat nejaky specialny tovar.
Alebo ho prevezmi a vrat. V eshopoch to maju napisane dokedy to mozes vratit. Ak je to nejaky pochybny eshop tak sa mozu stebou natahovat.
ked maju nejaky tovar skladom a takmer nic ich nestalo pripravit tovar, tak to nemusia riesit nejako prisne.
K♥N♥I♥T♥E♥R loves Galaxy S5 neo+32GB

Zoznam aplikácií pre Nokiu :arrow: http://forum.mobilmania.cz/viewtopic.php?f=6&t=1093900
Kniter
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slonik 27. 10. 2014 08:17

Píšeš "mělo být vyhotoveno". Znamená to, že šlo o nějakou zakázkovou výrobu nebo úpravu běžného zboží?
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thunderdome 21. 11. 2019 20:50

Tak ja som po zlej skúsenosti nakupoval cez e-shop naposledy! Vždy som bol zástancom priameho kupovania vecí. Cenovo najlacnejšie veci vždy zoženiem v bazáre, v záložni, cez inzerát, čomu cenovo nedokáže konkurovať ani ten najlepší eshop... Netreba čakať týždeň na tovar ale môžem to mať hneď. Nákup v e-shope som využil iba v dvoch prípadoch. Prvý bol že sa tá vec už roky nevyrába ani nepredáva v obchodoch a v inzercii to nikto práve nemal. V tom prípade OK, nezostávalo mi nič iné len čakať na balík a platiť viac ako som zvyknutý.

Ale druhá skúsenosť čo sa mi stala teraz ma len utvrdzuje že e-shop nieje pre mňa. Objednal som si mobil ktorý sa už nepredáva v obchode a žiadnej záložni ani bazáre ho nemali. Na jednom e-shope som ho našiel. Objednal som a nakoniec mi poslali iný model! Reklamovať na diaľku je zložitý proces. Kým v obchode sadnem na kolo a vybavím to za 10 minút pri eshope začína turtúra na diaľku. Nejskôr mi povedia že ten model ktorý som chcel nemajú... Ale ten čo mi poslali majú aj v predajni a dokonca lacnejšie. Takže v eshope som ho kúpil drahšie, ešte som si priplatil za donášku, čo sa mi predržilo a čakal som na to 5 dní. Keby som chcel tento model tak sadnu na kolo, za 5 minút som v predajni a kúpil by som to oveľa lacnejšie a hneď by som to mal...
Thunderdome
Čtenář
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků