Muzete to prelozit?Prosim!

Diskuse na témata, která se nevejdou nikam jinam

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Pickun 29. 12. 2005 12:57

We‘re terribly sorry, but we‘re writing to tell you that your recent
order with Skype has been cancelled.

When we have to cancel a transaction, it can be for various reasons --among those are
attempts to use your creditcard for more than one Skype name, failed CVC check or
when a high fraud pattern has been detected from your banking institution. To learn
more about CVC checks and how to properly fill out the Skype creditcard purchase
form, please see here:
http://support.skype.com/index.php?_a=k ... ils&_i=354

We‘d like to stress that we employ very strict anti-fraud meassures to protect
you and ourselves, and unfortunately a perfectly legitimate purchase can be
cancelled. If this is what happened, we apoligize again. A case like this is very
unfortunate for you as well as for Skype, and we would like to tell you that we have
assigned significant resources to continually improve our anti-fraud measures.

== What happens now? ==

Even when a transaction is refused, the text "Skype.com" can still show up
on statements from your financial institution. This does not mean Skype is
withdrawing any money from your account, but this is simply how Internet credit card
payments work. Each time you attempt to buy a service from us, we attempt to reserve
the amount on your account. When the transaction, for any reason, is refused, the
reservation still shows up on your statement, but Skype cannot use it. Most banks are
unfortunately very slow at removing such reservations, sometimes taking up to two
weeks, and we apologize for the confusion.

== What can you do about it? ==

If you have not used your credit card for another Skype name you can try the same
creditcard again, this time double checking that your enter all information
correctly. To learn more about that, please see here:
http://support.skype.com/index.php?_a=k ... ils&_i=353

If you‘re sure you filled out everything correctly, another option is to try a
credit card issued by another financial institution. A third option is to try one of
the alternative payment methods available to you, such as PayPal or Moneybookers.

You can view all your orders and their status at http://www.skype.com/go/myaccount or view
more information about cancelled orders here:
http://support.skype.com/index.php?_a=k ... ils&_i=286.


Myslim, ze pro toho, kdo umi dobre anglicky to nebude velkej problem.Potrebuji priblizne vedet co se tam pise.Prosim!!!!!!! :oboze :oboze :oboze :nenapadne
Pickun
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hondaq 29. 12. 2005 13:12

Anglicky moc neumím ale tady máš aspoň co mi vyhodil translátor: :wink:



Musíme Vám bohužel sdělit, že strašně, ale my píšeme říkat vám, že vaši nedávní
objednávka se Skype byl zrušený.

Kdy musíme zrušit transakci, to může být pro různé důvody - -mezi tam to jsou
pokusy o užívat váš creditcard pro víc než jeden Skype jméno, neúspěšná CVC kontrola nebo
kdy vysoký podvodný vzor byl objevený z vašeho peněžního ústavu. Pro učit se
víc o CVC kontroluje a jak pořádně vyplnit Skype creditcard nákup
forma, prosím podívej se!:
http://podpora.skype.com/index.php?_=vědění...zesilovač;_i=354

Chtěli bychom zdůraznit že my zaměstnáváme velmi přísný anti- podvodný meassures chránit
vy a my sami, a bohužel dokonale legitimní nákup může byl
zrušil. Jestli toto je co se stalo, my apoligize znovu. Případ takový je velmi
nešťastný pro vás právě tak jako pro Skype, a rádi bychom říkat vám, že my máme
připsal významné zdroje ustavičně zlepšit naše anti- podvodné míry.

== co se stane nyní? ==

Dokonce když transakce je zmetková, textový "Skype.com" může ještě ukazuje se
na sděleních z vaší finanční instituce. Toto ne mínit Skype je
ustupující každé peníze z vašeho účtu, ale toto je jednoduše jak Internet dá kredit kartě
platby pracují. Vždy, když vy pokusíte se o koupit službu od nás, my pokusíme se o rezervovat
množství na vašem účtu. Když transakce, pro nějaký důvod, je zmetkový,
rezervace ještě ukazuje se na vašem sdělení, ale Skype nemůže použít to. Nejvíce bank jsou
bohužel velmi pomalý v odstranění takových rezervací, někdy nástupu až dva
týdny, a omlouváme se za zmatek.

== co můžeš dělat to? ==

Jestliže vy ne užívaná vaše kreditní karta pro další Skype jméno vy můžete zkusit stejní
creditcard znovu, tento čas dvojí kontrola ten váš vstup všechny informace
správně. Dozvědět se více o to, prosím podívej se!:
http://podpora.skype.com/index.php?_=vědění...zesilovač;_i=353

Jestliže vy jste jistí vy jste vyplnili všechno správně, další volba je zkusit
úvěrový kartový vydaný další finanční institucí. Třetí volba je zkusit jeden z
alternativní platební metody k dispozici Vám, jako PayPal nebo Moneybookers.

Vy se můžete dívat na všechno vaše příkazy a jejich stav v http://www.skype.com/jet/myaccount nebo pohled
více informací o zrušených zakázkách zde:
http://podpora.skype.com/index.php?_=vědění...mp;_i=286.
Válka je mír. Svoboda je otroctví. Nevědomost je síla...
Hondaq
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod botepidemic 29. 12. 2005 14:13

:D:D:D tak te preklad je supr, to mi pripomina:

http://www.eprdel.cz/obrazky/rychla_pruvodce.jpg
botepidemic
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pickun 29. 12. 2005 15:33

Muzes jeste prelozit tohle:
We‘re sending you this email to let you know we received your order, and your
payment to Skype is Pending.

== Your order has not gone through yet ==

We‘re now waiting for confirmation that the transaction has gone through.
Different payment methods take different time to clear:

- Credit card transactions are usually cleared within one hour, but can sometimes
take up to 24 hours.
- Moneybookers payments may require additional action on your behalf and will remain
Pending until all verification steps have been completed. You will be contacted
directly by Moneybookers about any remaining steps.
- PayPal transactions are usually cleared within one hour, but can sometimes take up
to 24 hours.

Once we know your transaction has cleared, we will send you another email to let you
know. You can view all your orders and their status at http://www.skype.com/go/myaccount or
view more information about pending orders at
http://support.skype.com/index.php?_a=k ... ils&_i=288


== Getting help for Skype ==

While you cannot reply to this email directly, you can contact us through our Help
section at http://www.skype.com/help for assistance or to correct any errors. You can also
visit our forums at http://www.skype.com/go/forum.
Pickun
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod a 29. 12. 2005 15:58

Pickun:
...z automatickeho translatora...


Sme pošle vám táto elektornická pošta oznámiť vám my sme dostali vašu objednávku, a váš
poplatok k [ku] Skype je nerozhodnutý.

== vaša objednávka nemá neprešiel cez doteraz ==

Sme teraz čakať dôkaz , že obchod prešiel cez.
Rozdielny poplatok metódy vezmú rozdielny čas na to svetlosť:

- kreditná karta rokovania sú obyčajne zúčtované vnútri jednej hodiny, ale môcť niekedy
zdvihnúť k [ku] 24 hodinám.
- Moneybookers platby môcť požadovať ďalší pôsobiť na váš úžitok a zostať
nerozhodnutý až kým všetko overenie kroky byť hotové. Budete kontaktovaný
bezprostredne pri Moneybookers o nejakých zvyšujúcich krokoch.
- platenie cez internet rokovanie sú obyčajne zúčtované vnútri jednej hodiny, ale môcť niekedy zdvihnúť
k [ku] 24 hodinám.

Raz my poznáme váš obchod čistiť, budeme poslať vám iný email oznámiť vám
. Môžete si prezrieť všetko vaše objednávky a ich stavy v http://www.skype.com/go/myaccount alebo
si prezrieť viac informácií o nevybavených objednávkach v
http://support.skype.com/index.php?_a=know...amp;_i=288


== dostáva pomoc pre Skype ==

Pokiaľ vy nemôžete odpoveď na túto elektornická poštu bezprostredne, môžete kontaktuj nás cez našu pomoc
časť v http://www.skype.com/pomoc pre podporu alebo na korekciu nejaké chyby. Môžete tiež
návštevu naše súdy v http://www.skype.com/go/forum.
a
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod christian 29. 12. 2005 19:03

b0t3p1d3m1c píše::D:D:D tak te preklad je supr, to mi pripomina:

http://www.eprdel.cz/obrazky/rychla_pruvodce.jpg


Tohle si uz ukazoval na zive :-)
die('Hacking attempt');

Kdo se chce zapojit do alpha testu nové verze aplikace SuperFórum pro Android, napište mi soukromou zprávu.
christian
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pickun 29. 12. 2005 20:41

Jestli to neni problem tak jeste toto.(New)


Good news! We‘ve now received confirmation that your transaction has cleared,
and your Skype order has been successfully completed. The transaction will appear on
your transaction statement from your financial institute as "Skype.com".

In most cases, you can immediately begin using the service your bought with Skype.
However, in some cases, you will need to wait up to 60 minutes for the service to be
activated. For more information about this, please see
http://support.skype.com/index.php?_a=k ... ils&_i=340

You can view your account details and download a receipt for this purchase at
https://secure.skype.com/store/myaccoun ... d=15921594
Pickun
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod M. 29. 12. 2005 21:05

Dobre zpravy! Prave jsme obdrzeli potvrzeni, ze vase transakce byla vyrizena a vase Skype objednavka byla uspesne vyrizena. Transakce se objevi na vypisu vasi banky jako Skype.com.

Ve vetsine pripadech muzete okamzite zacit uzivat sluzby, ktere jste si zakoupil. Ale nekdy musite cekat 60 minut, nez se sluzby zaktivuji. Pro vice info: bla bla
Detaily vaseho uctu a download a doklad za nakup: bla bla

Volny a rychly preklad ;)
M.
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ICEBOSS 29. 12. 2005 21:16

christian píše:
b0t3p1d3m1c píše::D:D:D tak te preklad je supr, to mi pripomina:

http://www.eprdel.cz/obrazky/rychla_pruvodce.jpg


Tohle si uz ukazoval na zive :-)

ty prase... to jako fakt????? a ja se v prekladech manualu drbal s tim, aby to jeste i hezky znelo :o)))
Intel rulez everywhere and everytime!
Nepiste mi na ICQ a mejl, reste sve problemy tady, na foru!
ICEBOSS
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ES0 kteremu se nechce pri 4. 1. 2006 18:11

"plugzazátkovat napajení kabely"
"uživatel manual"
"ktery mátemperaturu mezi 20 stupni...."
:-))))
ES0 kteremu se nechce pri

Odeslat příspěvekod botepidemic 14. 1. 2006 20:17

Napajení - Pomerančový: Klidový režim :D:D:D
botepidemic
Návštěvník
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků