Česká pošta, PPL, DHL - všechno stejně špatné

Diskuse na témata, která se nevejdou nikam jinam

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod DerrickRose 9. 6. 2011 11:43

Chtěl bych se s Vámi podělit o mé zážitky se zásilkovýma, kurýrníma službama tak jak šl časově po sobě.
Jako první byla česká pošta. Samozřejmě ji využívám téměř denně. Několikrát v týdnu mě chodí balíčky, které mě nosí pošťačka. Jednoho dne jsem si nechal ale poslat obchodní balík, který pošta rozváží autem. Balík nepřijel. Druhý den jsem našel ve schránce lístek, že prej jsem včera ve 12:00 nebyl doma a tak mám balíček na poště.
Letěl jsem na poštu a tam jim jasně vysvětlil že jsem doma byl a že pan dejme tomu Karel, si chtěl zkrátit pracovní dobu a prostě ho nedoručil. Pošta mě kupodivu bez větších problémů vyplatila poštovné v celé výši a balíček předala. To totiž mnoho lidí neví neví, ale pokud Vám obchodní balík pošta nedoručí a pouze další den zanechá lístek že jste údajně nebyli doma, musí Vám vrátit peníze!
O týden později se situace opakovala. Opět jsem dostal peníze a omluvu. Takto ještě o několik dnů později, až se nakonec pan Karel naučil zvednout zadek z auta a nosit balíček k nám domů.

Zkusíme tedy PPL. Měl jsem doma balíček. Říkám si že ho zkusím poslat PPL. Ve středu večer jsem si na internetu objednal PPL. Čtvrtek nic, pátek nic... Volám tedy do PPL a od značně znuděné, zřejmě už v diskotékovém oblečení narvané operáorky zjišťuji že pokud ještě nikdo nedojel, tak pravděpodobně přijede v pondělí nebo v úterý. Zírám do zdi a nechápu. Prostě zapoměli nebo co. V pondělí samozřejmě nikdo nepřijel. Balíček jsem poslal českou poštou a druhý den dorazil. Objednávka z minulého týdne u PPL na odvoz balíku jako by neexistovala. Asi zapoměli...

Co takhle zkusit slavnou velkou firmu DHL? Jednoho dne přišlo na to, že jsem si ze zahraničí nechal službou DHL poslat balíček. Zásilku platil odesílatel a plus mínus stála služba od DHL 3000kč. Za tuto částku mě DHL poskytlo následující služby.
Na internetu se dozvím že v úterý do 18:00 mě bude balík doručen. Čekám tedy doma na předání. Pod domem zastaví auto DHL. Pán v autě si něco naťukal na nějakém přístroji a okamžitě odjel. Opět zírám do zdi a nechápu. No jo... Bylo 17:40 a DHL rozváží do 18:00. Proč nebýt doma o pět minut dříve, když tím jenom naseru pár lidí kterým mám doručit balíky že.
Rozzuřený teda volám do DHL co tohle jako mělo být za divadlo. O chvíli později se na internetu objevilo že prostory pro předání balíku jsou uzavřeny, nedostupné. Asi bydlím v pancéřovém paneláku. Operátorce jsem jasně vysvětlil, že zítra až pojede k nám ten floutek co se mu nechtělo vylézat z auta a pouze si zaškrtl místo svého auta jakože tady byl, aby zavolal na číslo které jim předám a řekl kdy přijede. Slíbila že zavolají.
O pět minut později volám jiné operátorce, které jsem opět předal mé číslo ale tentokrát s tím, že nějaká operátorka mě zavolá, že auto vyjelo a domluvíme se kdy mě to doveze. Jelikož na rozdíl od původního data doručení, tento den nebudu celý den doma a potřebuji se s nima domluvit. Slíbila že zavolají.
Samozřejmě že druhý den se nikdo neobtěžoval zavolat a samozřejmě že DHL přijelo a strašně se divilo že nejsem doma i přes to že jsem se s nimi bavil a říkal jim, že na rozdíl od původně domluveného data nebudu tento den doma!
Třetí den mě ráno pípla SMS že DHL vyjelo a jede doručit balík na moji adresu. Na balík tedy v tuto chvíli právě čekám. Ještě poinformuji zda dorazil. No neberte takové služby, za 3000 si od DHL koupit totální ignoraci a neschopnost, to už stojí za to ne :D

Všechno je to jen o jedné věci. Dokud tady lidi v těchto ( a nejen těchto ale ve všech službách kde pracují pro nadřízené -obchody,pošty atd) službách nebudou brát 50 tisíc měsíčně aby byli spokojení, tak budou na všechno srát a všechno jim bude úplná putna. Protože před očima mají jedinou vizi. Být co nejdřív doma a hlavně...hlavně nikdo neotravujte!!! Zákazník náš buzer*nt.
DerrickRose
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 9. 6. 2011 12:40

Jo s různými přepravními společnostmi mám také zkušenosti a ČP nakonec vycházela nejlíp, cenově ii službami. Na rozdíl od jiných společností tam ty stížnosti opravdu fungují. A také bez problémů vyplácí náhrady za ztracené zásilky.
PatrikChrz
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 9. 6. 2011 12:45

S Českou poštou mám v Praze naprosto stejnou zkušenost. Mimo Prahu balíček vždy dovezli. Pro mě to bylo něco jako zjevení.
Ale myslím, že to není o penězích, co zaměstnanci pobírají, ale je to jejich laxností. Jejich nadřízení se o to nezajímají a je také dost možné, že mnoho lidí si na toto nestěžuje a vyčkají, jak to dopadne.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hobitt 9. 6. 2011 15:12

Na menší věci používám ČP, na trochu větší PPL a na opravdu velké Toptrans a jsem spokojený. Je teda pravda, že PPL a Toptrans posílám přes firmu...
2010 Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi
2000 Fiat Punto 1.2i ELX
2007 Citroën Berlingo 1.4i X
2017 Dacia Dokker 1.6 LPG
hobitt
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vaclavbarak 11. 6. 2011 17:21

Služby ČP jsou podle mého názoru docela dobré. Ceny ucházející.
Jednou za čas se mi stane že pošťačka nechá ve schránce lístek že jsem nebyl doma, ale ve skutečnosti jsem doma byl. Na poštu to mám cca 5 minut chůze tak mi to zas tak moc nevadí.
vaclavbarak
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DerrickRose 16. 6. 2011 17:07

Ano přesně takhle mě to také vyšlo. Mě také nakonec vyšla nejlíp ta Česká pošta. Když si uvědomím že za poslední rok jsem služby české pošty využil cirka 300x a měl s ní tři problémy, zatímco PPL jsem využil dvakrát a měl s ní hned jeden problém a o DHL ani nemluvě, jsem za Českou poštu docela rád.
DerrickRose
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eRiper 17. 6. 2011 10:20

Já mám taky radši poštu, protože u ní pracuje mamka, doručovatelka jí vždycky onen balík předá a ani nemusí jezdit k nám domů. A i kdyby, pořád je lepší zajít při nedostupnosti s lístkem na poštu, než se nahánět s kurýrem, který stejně nikdy nepřijede v domluvený čas. Jo když vím, že budu celý den doma, proč ne.
eRiper
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Fido+ 20. 6. 2011 17:54

Nejlepsi (nebo spis nejhorsi) je asi nemecky Hermes, coz je sluzba spadajici pod DHL (nejak podobne jako nase PPL). Klidne prijmou zasilku do zahranici a po dvou tydnech ji vrati s tim, ze cilova adresa (v CR) neexistuje. Stalo se mi 3x. Pritom odeslani tehoz pres Deutsche Post bylo o polovinu levnejsi a do 3 dnu doruceno.
Jinak porovnanim cen velkych spolecnosti zjistite zajimave rozdily. Napr. DHL si za poslani maleho balicku z Prahy do NY uctuje 13000 Kc, Nemecka pobocka z Berlina do NY pouhych 75 €. Kde se tak priserny rozdil bere? UPS je na tom uplne stejne.
Podobna sranda je, ze odeslani maleho balicku z Taunussteinu do Prahy pres DHL stoji 7,95 € ale z Prahy do Taunussteinu (tedy stejna cesta jen opacny smer) cca 3500 Kc.
Zatim se mi bohuzel jako nejpolehlivejsi jevi Ceska Posta ale mimo zasilek z Britanie. Z celeho sveta vse dojde spolehlive a rychle, z Britanie se ztrati snad kazdy balik.

A perlicka nakonec. Parkrat se mi stalo, ze prepravni sluzba balik prijala a sama pak odeslala normalni postou. Stalo se mi u nasi PPL, nizozemske DPD a nemecke DHL.
Fido+
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 20. 6. 2011 20:18

Jo, s doručováním Hermesem na území ČR mám také velmi špatné zkušenosti i když zprostředkované - pro známého kupuji na eBay vláčky. Opakovaně se zásilka vrátila zpět do Německa s tím, že adresa neexistuje, šlo o byt v paneláku na Jižním Městě.
Nakonec pomohlo dávat telefonní číslo na balíček, protože vozí ten samý člověk, naučil se vždy volat.

-- 20. 6. 2011 21:36 --

Z fóra o hodinkách Chronomag:

Já bych doplnil, že špatný není Hermes, ale jeho partner v ČR = PDP. Používám Hermes hlavně po Německu a jsem velice spokojený.

V listopadu jsem ale posílal hodinky Mechanovi a nastaly problémy - na české straně = u PDP. Že prý adresa neexistuje a balík posĺají zpět do Německa. Email na oficiální reklamační adresu nepřinesl nic - kromě standartní odpovědi, že chyba je na mé straně protože jsem zadal špatnou adresu. To mě *****, protože jsem věděl, že adresa je správná. Nový email, s evropským šéfem Hermesu v kopii, už měl lepší efekt. Místo abych já musel volat na placené telefonní číslo tak mi volali oni, omluvili se, balík za 48 hodin doručili Mechanovi (najednou tu adresu našli) a ješte mi poslsli poukázku na poslání jednoho balíku zdarma.

Takže i přes problémy - spokojenost.


A ještě jeden, od toho samého přispěvatele:

Přikládám celou komunikaci, čti od konce. Nejdříve jsem napsal na info-paket@hermes-europe.de a protože mi po jejich odpovědi bylo jasný, že tam ničeho nedosáhnu, podíval jsem se na jejich stránky kdo je jejich Geschäftsführer a použil adresu jmeno.prijmeni@hermes-europe.de - a hle, ono to fungovalo. Pak už to šlo rychle.

QUOTEDatum: Wed, 28 Oct 2009 11:04:42 +0100 (CET)
Von: kundenservice@hermes-europe.de
An:
Betreff: AW: AW: Sendungsstatus | Ihre Hermes Vorgangs-Nr.:2359520
Sehr geehrter Herr ....,

vielen Dank für Ihre E-Mail zum Auftrag: 49284049148.

Die Geschäftsleitung hat mich gebeten Ihren Vorgang zu bearbeiten.

Zuerst möchten wir uns im Namen der Hermes Logistik bei Ihnen
entschuldigen.

Wir haben Ihre Informationen an unseren Partner in Tschechien
weitergeleitet, damit erneut eine Sendungszustellung erfolgen kann.

Bitte teilen Sie uns auch noch Ihre Telefonnummer mit, damit wir Sie bei Rückfragen
erreichen können.

Vielen Dank für Ihre Unterstützung.

Mit freundlichen Grüßen

Hermes LOGISTIK GRUPPE
Kundenservice
......



---- Ursprüngliche Nachricht ----
Von:
Empfangen: Wed Oct 28 09:56:48 CET 2009
An: info@hermes-europe.de; info-paket@hermes-europe.de;

Cc:
Betreff: AW: Sendungsstatus

Sehr geehrte Frau ....,

die Zustelladresse ist NICHT fehlerhaft, sie ist DEFINITIV richtig.
Deshalb ist KEINE Korrektur notwendig. Z.B. mit DHL habe ich noch NIE Probleme
mit dieser Adresse gehabt.

Was raten Sie mir nun? Soll ich lieber DHL beauftragen? Der Fehler liegt
auf Ihrer Seite (Ihres Partners in CZ) - erstatten Sie mir die 9,95
Versandkosten?

Mit freundlichen Grüßen,
......

-------- Original-Nachricht --------
Datum: Tue, 27 Oct 2009 19:43:26 +0100 (CET)
Von: info@hermes-europe.de
An:
Betreff: AW: Sendungsstatus | Ihre Hermes Vorgangs-Nr.:2359520

Sehr geehrter Herr ...,

vielen Dank für Ihre E-Mail.

Leider lag uns eine fehlerhafte Zustelladresse vor, daher
war eine ordnungsgemäße Zustellung nicht möglich.
Ihre Sendung wird daher an den Versender zurück geschickt.

Eine Korrektur wird im internationalen Bereich nicht angeboten.

Wir bedauern, Ihnen keine andere Auskunft geben zu können.

Mit freundlichen Grüßen

Hermes LOGISTIK GRUPPE
Kundenservice
.......



---- Ursprüngliche Nachricht ----
Von:
Empfangen: Mon Oct 26 17:36:53 CET 2009
An: info-paket@hermes-europe.de
Betreff: Sendungsstatus

Guten Tag,

ich habe heute den Sendungsstatus meiner Sendung kontrolliert und
als
Status steht dort: Die angegebene Anschrift konnte nicht gefunden
werden.

Sendungs-ID:01284115837099
Quittungsnummer: 60558100004300

Die Adresse ist aber definitiv richtig. Die Telefonnummer des
Empfängers (*****) ist 00420/********.

Können Sie es bitte überprüfen?

Mit freundlichen Grüßen,
......
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 21. 6. 2011 07:02

Tak jsem to dočetl až do konce a moc moudrý z toho nejsem. Musím ovšem přiznat, že patřím mezi minoritu, co neumí německy :D
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod teplice 21. 6. 2011 08:12

+1 :D ale může to být zajímavý příběh :) :D
Myšpulín: Nevím mě živě moc neříká, byl jsem tam jen párkrát. Když potřebuju něco kolem PC tak se stejně zeptám v garáži, tam se nebojím že mě sjede někdo ve věku mýho syna :-D
teplice
Ovčák 2009
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aquarkko 21. 6. 2011 18:39

v podstatě furt opakujou, že vina není na jejich straně :D ale četla jsem to jen zběžně
Think for your fucking yourself. (Mark Barney Greenway)
aquarkko
Legenda
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 21. 6. 2011 18:58

Tak jasně, že je to vždycky jen tvoje vina.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bures2 12. 10. 2011 13:31

Mě to vychází tak, že přes PPL jsem jednou odesílal a několikrát přijímal. Vždy zavolali, jestli jsem doma a jestli si mohou přijet. PPL je podle mě OK a levná na přepravu větších zásilek. U ČP vpohodě, pokud chci jen odeslat nebo přijmout. Když jsem si ale aktivoval tzv. odnášku zásilek, což znamená, že zásilky zůstanou na poště, tak byl problém. Čekal jsem asi 7 zásilek. 5 jich přišlo v době, kdy jsem byl na dovolené a zbytek opožděně (nebyla to chyba čp). I přesto, že jsem o tom neměl být informován, o dvou zásilkách mě přišlo upozornění o tom, že tam jsou. Vzhledem k tomu, že jsem zásilky neměl čas ani příležitost vyzvednout, vyplnil na jejich stránkách formulář aby se úložní doba prodloužila o 1 měsíc. Během nějaké doby mi přišla další upomínka, že tam mám zásilku (měl jsem jich tam 7 a přišlo mě to vždy jen u některé). Po měsíci jsem je vyzvednul a čekal na ten opožděný zbytek. Přišli, ale jako bych žádnou odnášku neměl. Zazvonil pošťák, tady je vaše zásilka a tady mi to podepište. Nakonec jsem ji byl zrušit a teď nevím, jestli se na ni mohu spolehnout a dokonce si ani nejsu jistý, jetsli ji zrušili, protože nedávají o tom žádné doklady.
bures2
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Fido+ 23. 11. 2011 16:55

Tak mam zase novinku. tentokrat od DPD. Uz dvakrat se mi stalo, ze jsem posilal balik. DPD si ho jeden den vyzvedlo a druhy den dorucilo. Ale zpatky me a ne tomu, komu jsem balik posilal. Tohle nechapu. Pry lidska chyba. A hned dvakrat za sebou. Dotycnemu ridici ani nebylo divne, ze veze balik nekomu v Praze kdyz na baliku je adresa do Ostravy.
Fido+
Nadšenec
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků