Kariéra - jak začít

Podmínky pro práci, vztahy se zaměstnavateli, platy

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod James_ 16. 6. 2007 10:33

Zdravím, něco přes měsíc si hledám práci. Bude mě 21, ještě stále studuju VŠ a min 3 roky mě ještě čekají. Pracovat chci na HPP a školu dělat na ISP nebo distančně.

Jednou bych to rád dotáhl na vyšší management, ideálně oblast HR nebo bankovnictví / financí. Ale teď přemýšlím jaká je lepší cesta.

A) riskovat, že budu práci hledat třeba ještě půl roku, ale jít rovnou po vcelku lukrativních pracích, kde je problém se dostat (a jako student s min praxi tím tuplem) - konzultant v kvalitních pers agenturách, bankéř atd

nebo

B) vzít nic moc práci u velké kvalitní firmy ... třeba HSBC, která nebude tak náročná což se hodí u školy, získávat praxi, projít si jejich systémem vzdělávání / kurzů a pomalu postupovat (v případě, že by to u nich v tomhle drhlo tak si po ukončení VŠ najít místo u jiné firmy - už by však člověk měl několikaletou praxi což se počítá) - tady bych zařadil různé call centra atd

-----------------------------------------------
Co myslíte, že je lepší postup a jak jste vy osobně postupovali svou pracovní kariérou ? (pro ty starší :) )
James_
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lu.kas 16. 6. 2007 10:39

James_: Ja osobne bych to delal podle B), neustale pri tom hledal nejake lepsi zamestnani a casem ho snad ziskal, kdyz uz budu mit v zivotopise naky ty roky praxe + kurzy + dobre hodnoceni predchoziho zamestnavatele. Protoze myslim, ze bez praxe ti poradnou praci nikdo dneska neda.
Podpis -> klik na 'www'
lu.kas
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Benjamin 16. 6. 2007 14:57

Urcite B (btw sam se jim zrovna ridim). Nez najdes (jestli vubec) nakej extra job, muzes mit uz mesice nebo par let praxe. S tou se ti pak bude lepsi prace hledat daleko lip.
Umělá inteligence není soupeř pro přirozenou hloupost.
Benjamin
Návštěvník
Uživatelský avatar