Stránka 1 z 1

Problém s erekcí

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 8. 2015 17:54
od jabadabadu
Zdravím, mám problémy s erekcí. Dlouho mi trvalo, než jsem se vůbec odvážil jít do lékárny. Po delší diskuzi s lékárnicí mi byl doporučen erectan. Máte s ním někdo nějaké zkušenosti? Děkuji

Re: Problém s erekcí

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 8. 2015 22:19
od MgX
Problém s erekcí může mít mnoho důvodů. Je třeba najít proč. Pak případně zvolit adekvátní řešení. Tudíž je třeba navštívit příslušného specialistu, lékaře.

Pokud je dotaz pokusem o reklamu, bude adekvátně ohodnocen!

Re: Problém s erekcí

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 8. 2015 10:36
od soban
Prostě záleží na věku a zdraví, taky mi někdy nechce stát s tím se snad potkal každý, málo vzrušení, stres atd....

Prostě pokud se to párkrát stane neřešit - partnerka by to měla pochopit a ty můžeš partnerku uspokojit i jinak.

Pokud se to stává častěji tak třeba vysledovat kdy a proč a pokud na to nepřijdeš ty tak třeba navštívit doktora, může to být spůsobeno nějakou nemocí, vysoký tlak, cukrovka tyto nemoci nebolí a nemusíš vědět ani že je máš.

Re: Problém s erekcí

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 8. 2015 09:58
od Slonik
Nepíšeš kolik ti je let. Může to klidně být jen nervozitou nebo únavou, nebo i tím, že tě partner/ka prostě nepřitahuje.

Z vlastní zkušenosti třeba vím, že nasazení některých léků (např. diuretika nebo betablokátory) je doslova zabiják na erekci. Naštěstí se tělo po nějaké době adaptuje a pokud je člověk jinak zdravý, tak se vše vrátí do normálu.

Pokud potíže přetrvávají, je na místě návštěva lékaře, který jednak pomůže odhalit příčinu (poruchy erekce mohou být příznakem i velmi závažné nemoci) a případně naordinovat vhodnou léčbu.

Preparát o němž píšeš je pouhý doplněk stravy a jde spíše o výnosný byznys pro výrobce než skutečně účinnou pomoc s problémem.

Re: Problém s erekcí

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 12. 2016 17:18
od Petra987
Můj manžel bral Erectan ale mu škodil, měl nevolnost. :-|

Re: Problém s erekcí

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 12. 2016 17:56
od Vočko Szyslak
A bylo to určitě z toho preparátu?

Re: Problém s erekcí

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 12. 2016 13:36
od Petra987
Bohužel nejsem si jistá, ale on nikdy neměl takovou nemoc. Měl to jen tehdy, kdy to bral. :-S