Stránka 2 z 19

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 8. 2005 22:32
od SDR
takže, cviky s vlastní vahou...

1) shyby (hlavně záda, ale i prsa a paže), pokud máš doma nějakou tyč (náhrada za hrazdu), za kterou se můžeš chytit, tak dělej shyby, je to výbornej cvik. pokud tyč nemáš, tak si můžeš koupit nějakou montovací hrazdu do bytu a namontovat si jí, s tím ale zkušenosti nemám (mám tyč :-)

2) kliky (paže - řek bych že hlavně triceps, prsa) - je dost variací kliků, široký, na úzko, mě se nejlíp osvědčily kliky na pěstích (ale dělám je s rukavicema)

3) dřepy (stehna) - k tomu není co dodat, prostě dřepuj... aby to mělo aspoň nějakej účinek tak jich musíš udělat v sérii celkem dost, prostě abys začal ty svaly cejtit

4) propínání lýtek (lýtka) - takovej prostej cvik na lýtka, provedení - stoupneš si na špičky a pak jdeš zase dolu, ale tak, aby ses patama nedotkl země a potom se opět vypneš na špičky a tak dokola. Snad si to pochopil. V sérii dělám tak 50 těhle propnutí, záleží na náladě...

5) sklapovačky (břicho) - lehneš si na zem, dáš si pod sebe polštář (aby tě netlačila a nebolela *****) a zvedáš zároveň nohy a ruce a rukama se snažíš dotknout špiček nohou. Samozřejmě že se jich asi nedotkneš, ale to nevadí, protože to není účel cviku.

jo a necvič déle než hodinu...

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 8. 2005 21:00
od paveld
sdr: tak to je dobre napsany :)

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 8. 2005 23:00
od IcemanCZ
nj na doma ok ale ze bych to musel delat porad :-)

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 8. 2005 21:33
od vratu
já se doma snažím cvičit, chtěl bych mít buchty na břichu, ale zatím nic moc :cry:

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 8. 2005 21:36
od iwigirl
Aby se vypracovalo bricho,musi se procvicit vsechny 3 druhy svalu, ktere na nem jsou. tzn sklapovacky, pak obracene sklapovacky (leh na zadech, nohy v pravem uhlu nahoru a zveda se panev) a na sikme brisni sikme sklapovacky-s uklonem do strany.

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 8. 2005 22:19
od paveld
vratu píše:já se doma snažím cvičit, chtěl bych mít buchty na břichu, ale zatím nic moc :cry:c/quote]

:mrgreen:

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 8. 2005 22:21
od paveld
iwigirl píše:Aby se vypracovalo bricho,musi se procvicit vsechny 3 druhy svalu, ktere na nem jsou. tzn sklapovacky, pak obracene sklapovacky (leh na zadech, nohy v pravem uhlu nahoru a zveda se panev) a na sikme brisni sikme sklapovacky-s uklonem do strany.


tak to by me nenapadlo, ale muzu skusit...

...ted tu vypadam jak kdybych chtel bejt nejakej kulturista, .... tak to ne, staci tak nejak akorat :)

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 8. 2005 22:24
od S-Tony
Někdo má buchty v bříše
Někdo má buchty na pekáči.
Někdo má buchtu s pekáčem.
Někdo má buchet na každém prstu pět.

Tak na co chtít ještě buchty na břiše?

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 8. 2005 22:26
od paveld
s-tony: a proc jeste? me by stacilo i jenom to :) :) :)

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 9. 2005 00:14
od SDR
paveld píše:
iwigirl píše:Aby se vypracovalo bricho,musi se procvicit vsechny 3 druhy svalu, ktere na nem jsou. tzn sklapovacky, pak obracene sklapovacky (leh na zadech, nohy v pravem uhlu nahoru a zveda se panev) a na sikme brisni sikme sklapovacky-s uklonem do strany.


tak to by me nenapadlo, ale muzu skusit...


Kašli na to, tohle je fajnovka - tyhle detaily můžeš vylaďovat až budeš se svou formou spokojenej.

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 10. 2005 20:52
od Loptoš
no ja mam taky maly problem. mavam treningy 4krat do tyzdna a na posilku mi to vychadza akurat na piatok a vikend. no treba sa aj ucit :| a do posilky sa mi raz do tyzdna asi neoplati, mylsite ze staci doma cvicit 3krat do tyzdna s vlastnou vahou??? :shock:

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 10. 2005 15:46
od Mord-sitha
Na me osobne pusobi cviceni s vlastni vahou padstatne lip nez se zatezi. Obcas tak cvicim i v posilovne. Pro zlepseni kondice 3x do tydne asi ataci. Plus trochu upravit stravu.

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 10. 2005 14:28
od SDR
[quote="Loptoš";no ja mam taky maly problem. mavam treningy 4krat do tyzdna a na posilku mi to vychadza akurat na piatok a vikend. no treba sa aj ucit :| a do posilky sa mi raz do tyzdna asi neoplati, mylsite ze staci doma cvicit 3krat do tyzdna s vlastnou vahou??? :shock:[/quote]

Pátek + Víkend jsou 3 dny, takže bys mohl chodit do posilky v pátek a v neděli. To znamená 2 týdně, a to je docela v pohodě.

A co se týče cvičení doma s vlastní váhou - ze začátku funguje, ale po čase už je to totálně na nic - minimální zlepšení, frustrace, nechuť k cvičení. Cvičil sem takhle asi rok a něco. Nelituju toho, je to dobrá průprava před posilkou, ale to je asi tak všechno. Za ten čas co se nadřeš doma, bys měl X krát lepší výsledek, kdyby ses nadřel v posilce.

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 10. 2005 14:30
od SDR
Mord-sitha píše:Na me osobne pusobi cviceni s vlastni vahou padstatne lip nez se zatezi. Obcas tak cvicim i v posilovne. Pro zlepseni kondice 3x do tydne asi ataci. Plus trochu upravit stravu.


imho blbě cvičíš :-) cvičení se zátěží tě vždycky stimuluje víc. Myslim že je rozdíl dělat dřepy jen tak a nebo s velkou činkou na zádech (a ten rozdíl je pak samozřejmě vidět, na obvodu nohy...)

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 10. 2005 19:48
od Loptoš
jj, dik vyskusam to tak... :D