Jak nabrat fyzičku a svalstvo?

Vlastní aktivita, soutěže, různá mistrovství, rady a tipy

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod hobitt 22. 5. 2010 20:05

hhitmen: Já vím, ale prostě pokud nepřiberu, tak mi ji táta nedovolí. :) A do budoucna by se mi líbil nějaký ten polokapotovaný Bandit :))

Obrázek
2010 Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi
2006 Škoda Fabia Combi 1.4 16V LPG
2007 Citroën Berlingo 1.4i X
2017 Dacia Dokker 1.6 LPG
hobitt
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Swordman 22. 5. 2010 23:05

Bež pracovať niekde, kde sa narobíš ( ale zarobíš aspoň priemerne alebo lepšie ako priemerne ).
Posilovanie je menej účinné ako práca ( a ešte zaň platíš ).
Alebo začni nejaké bojové umenie ( aspoň kondičné cviky niekoľko hodín denne ).
Mne sa najviac osvedčila na kondíciu tvrdá práca ( trvá to 8 hodín denne ), druhé v poradí cviky
( kondičná príprava ) na bojové umenia a prípadný beh alebo cyklistika.
Samozrejme to môžeš spestriť aj 2x denne cvičením na rozvoj energie či-kung.
Organizmus si už zvolí, či priberieš alebo nie ( samozrejmosť je dostatok kvalitnej stravy ).
MB ASUS A7V600-X,Athlon XP 2500+ Barton , 1791 MB RAM ,Radeon 9200SE 128MB, Audigy 2, LG GSA 4163B,LG GSA 4081B, HDD: WD500GB PATA,Seagate Baracuda 80GB SATA,WD200GB SATA,
CRT Belinea 17", Zdroj CHIEFTEC CFP-400-12G
Swordman
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Breaker 25. 5. 2010 16:17

Swordman píše:Posilovanie je menej účinné ako práca ( a ešte zaň platíš ).
Alebo začni nejaké bojové umenie ( aspoň kondičné cviky niekoľko hodín denne ).
1) Jak vtip dobré, inak by som asi zmenil dílera.
2) Z kondičných cvikov on hmotu nenaberie, ostane presne rovnakou vychrtlinou. Ty ak chudneš, hopkaj koľko chceš, ale chudému to nedoporučuj.
#ledžendery
Breaker
DJ Nočního klubu
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Swordman 27. 5. 2010 18:52

Organizmus si nájde sám svoju cestu, ako si upraví hmotnosť a tiež ako dokáže prípadne nabrať svalovú hmotu.
Lenže u každého je to individuálne.
Treba ale sledovať spätnú väzbu a nie slepo napodobnovať cviky a stravu podľa kulturistických hviezd.
Inak motiváciu nabrať svalstvo kvôli motorke ja osobne považujem za scestnú.

PS: Dílera nepotrebujem... :D

Ak chce niekto nabrať len svaly, tak to zvyčajne rieši anabolikami, alebo proteínmi ( anaboliká sú preferovanejšie, lebo sú rýchlejšie ). No čo už, dnes je doba, kedy každý hľadá skratky k dosiahnutiu výsledku.
MB ASUS A7V600-X,Athlon XP 2500+ Barton , 1791 MB RAM ,Radeon 9200SE 128MB, Audigy 2, LG GSA 4163B,LG GSA 4081B, HDD: WD500GB PATA,Seagate Baracuda 80GB SATA,WD200GB SATA,
CRT Belinea 17", Zdroj CHIEFTEC CFP-400-12G
Swordman
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MarkFX 27. 5. 2010 19:42

poslední odstavec pravdivý... :)

Ale ohledně té práce, taky bych neřekl že nabere svaly, zustane pořád tenký, více síly mít bude, ale místo svalů na objem bude spíš šlachovitý..
Kolo je poslední vynález stvořený člověku pro radost...

Majkl vP. > I kdyby všichni byli úplně ticho, tak Mark přijde a něco řekne. On něco řekne.. Já chci něco říct, ale on něco řekne.. chci zase něco říct, ale on zase něco řekne.

Mondeo 2.5 V6
MarkFX
Legenda
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Breaker 28. 5. 2010 00:57

Swordman píše:Organizmus si nájde sám svoju cestu, ako si upraví hmotnosť a tiež ako dokáže prípadne nabrať svalovú hmotu.
Toto vlákno sa ale volá "ako nabrať...", nie ako hľadať cestu.
Swordman píše:Lenže u každého je to individuálne.
To áno.
Swordman píše:Treba ale sledovať spätnú väzbu a nie slepo napodobnovať cviky a stravu podľa kulturistických hviezd.
To tu ale nikto neradil. Tu sa uvádzali len základy na ktorých pri voľbe cvikov a stravy treba stavať, a tie sú, či chceš alebo nie, rovnaké pre všetkých.
Swordman píše:Inak motiváciu nabrať svalstvo kvôli motorke ja osobne považujem za scestnú.
To áno.

Swordman píše:PS: Dílera nepotrebujem... :D
To je jedine dobre. ;)

Swordman píše:Ak chce niekto nabrať len svaly, tak to zvyčajne rieši anabolikami, alebo proteínmi ( anaboliká sú preferovanejšie, lebo sú rýchlejšie ). No čo už, dnes je doba, kedy každý hľadá skratky k dosiahnutiu výsledku.
MarkFX píše:poslední odstavec pravdivý... :)
Ale ale. :D Pobavili nemálo. Takže, dáme si rýchlokurz pojmov, lebo toto sú už výrazne scestné informácie. Proteíny a teda bielkoviny sú zastúpené v ľudskom tele vo veľkom množstve už "od prírody" - je to základný kameň rôznych tkanív, telo si ich samo tvorí v pečeni a ľadvinách. Takisto sú často v bežnom jedle - vajíčka, mlieko a mliečne výrobky, mäso, strukoviny... Celkový denný príjem bielkovín by mal byť od 1-3g na 1kg telesnej hmotnosti - samozrejme platí, že ich správny príjem je žiadúci hlavne u ľudí, ktorí nové tkanivá budujú - deti a mladiství vo vývoji, tehotné ženy a samo aj tebou spomínaní "kulturisti" - použime ale radšej termín športovci. "Braním" proteínov v podobe doplnkov stravy z dôvodu ich doplnenia na žiadúcu hladinu teda nijakým spôsobom "nepodvádzaš", len dávaš telu to, čo prirodzene potrebuje, ak má budovať svaly.

No a anabolické steroidy? To je trošku iná kapitola - sú to umelo vyrobené látky resp. procesy určené na zvýšenie sily, rýchlosti a/alebo svalového objemu. Je ich neskutočne veľa a každý má svoje pozitívne, ale aj negatívne účinky, nevynímajúc smrť - a preto "sa to s nimi musí vedieť"... O ich cene a nelegálnosti sa snáď ani nemusím rozpisovať.
#ledžendery
Breaker
DJ Nočního klubu
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bobroněnko 28. 5. 2010 07:36

proteinů se doporučuje pro normálního člověka 0,8g/kg váhy. kdyby někdo žral 3g/kg, tak by to byla taková dusíková bilance, že by to játra moc dlouho nepobíraly.
anabolika jsou většinou prekurzory testosteronu, nebo přímo jmenovaný. každopádně srovnávat proteiny a anabolika je - slušně řečeno - zcestné, jak řek breaker.

p.s. - swordman - co takle místo obecných keců co nedělat nějaký konkrétní tip co DĚLAT?
Hell was full...so I came back!
Bobroněnko
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eRiper 29. 5. 2010 13:03

Neměla by ta dávka být 1,1-1,5 g/kg, přičemž těch 1,5 g už je strop? Beru teda muže posilujícího. Prostě jsem si toto číslo nějak zafixoval.
eRiper
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Bobroněnko 29. 5. 2010 18:39

muze bejt. zas tak krute tabulkovy to neni, 1,5 g bych videl jako opravdu max ale.
Hell was full...so I came back!
Bobroněnko
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Breaker 29. 5. 2010 19:36

Tie množstvá sa líšia, či už tie uvádzané alebo konkrétne potrebné/znášané... Ale celkovo sa väčšina uvádzaného dá zhrnúť do 0,6-0,8g pre "bežného človeka" a 1,3-2,5g pre "cvičiaceho"... Všetko je to subjektívne a celkovo tieto čísla slúžia len na odraz, ideál si musí každý nájsť sám.
#ledžendery
Breaker
DJ Nočního klubu
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bobroněnko 29. 5. 2010 20:31

můžu se zeptat, odkud pochází ty informace od 2g/kg nahoru? (opravdu mě to zajímá, nemyslím to jako výsměch - přijde mi to poněkdu nesmysl, proto chci znát relevanci)
Hell was full...so I came back!
Bobroněnko
Přeborník
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod Bobroněnko 29. 5. 2010 22:04

díky. nemyslím si, že je to správné, a myslím si, že játra by s takovým přísunem měly problém (z dlouhodobého hlediska). hádat se nebudu, nemám na to náladu (a stejně nikoho nepřesvědčim ;-] )
co mě ale dostatečně vyděsilo, bylo: "...a 3-4 (a více) gramů pro sportovce v kůře (s anabolickými steroidy)"

jak může v dnešní době někdo, kdo si říká seriózní zdroj informací, propagovat anabolika?? wtf???
Hell was full...so I came back!
Bobroněnko
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Breaker 29. 5. 2010 22:42

Ja sa ale tiež nechcem hádať, ani prinajmenšom nepresadzujem "čím viac, tým lepšie" - som za inteligentné nakladanie so zdrojmi v tejto oblasti - ľudské telo je príliš zložité na to, aby sa dalo striktne fičať podľa tabuliek.

Je to síce hrozné, ale priamo za propagáciu by som to neoznačil..skôr za "nezatajovanie reality" - lebo pravda je taká, že v profi kulturistike sype každý...a nielen tam - odporúčam dokument "Bigger, Stronger, Faster".
#ledžendery
Breaker
DJ Nočního klubu
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bobroněnko 30. 5. 2010 05:32

pak se ovšem můžem bavit o tom, nakolik je todle téma pro profi kulturisty. anabolika jsou hnus.
Hell was full...so I came back!
Bobroněnko
Přeborník
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků