Posílení svalů břicha a nohou

Vlastní aktivita, soutěže, různá mistrovství, rady a tipy

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Skijumper 23. 6. 2008 22:50

Nazdárek, neznáte někdo co nejefektivnější způsob "!cviků!" na posílení nohou a břicha? Dozvěděl jsem se že dřepy ničí kolena, sedlehy jsou taková klasika. Myslím opravdu cviky jako takové
Apple iPhone 7 128GB Mate Black + iPad Mini 4 Cellular 128GB Silver
Skijumper
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fuck8r 23. 6. 2008 23:01

Nejlepší trénink břicha na světě je tu na videu - http://www.iskladka.cz/download.php?fil ... pper+x.avi
A7R4 + 20/40/135 art a FE85.
Fuck8r
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cumel30 24. 6. 2008 04:21

Na nohy bajk,na brucho pivo.
Je ťažké byť pako,konkurencia je veľká.
Nad alkoholom ešte nikto nevyhral,len ja som remizoval.
cumel30
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Noovo 24. 6. 2008 09:06

Skijumper: joo tak ty drepy jsou dobry, kazdy rano udelat tak padesat drepu a jit do prace...jinak na brise taky musim zapracovat, abych nedelala ostudu :-[ :-D
A jednoho teplého červnového dne se narodila Noovo:))

Love is a Losing Game

VENUS=Noovo :)

BYLO TO SILNĚJŠÍ NEŽ JÁ...Valmont (a já to také ráda používám:))
Noovo
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod includes 24. 6. 2008 12:43

Skijumper: Řekni mi něco, při čem by sis neničil tělo počínaje chůzí :D

Jsou různé studie, které prý dokázaly ničení kloubů, jiné to vyvrací, to musíš sám poznat na svém těle.

Já problémy s koleny nemám, proto dřepy jasná volba, nějaké závaží za krk a jede se :) + navíc nějaký doplněk na klouby, chrupavky :)

Noovo: Jj, na tom břichu by to chtělo zapracovat i u mě :)
includes
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mbing 24. 6. 2008 13:20

Já teda dělám 100 sed-lehů téměř každý večer od února a jako nic nevidím. :D
Nemám problémy s alkoholem, mám problémy bez něj.
mbing
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bobroněnko 24. 6. 2008 14:33

od konce:
mbing - jestli to bylo myšleno vazne, delej je treba jen jednou za 3 dny, at maji cas regenerovat = rust.
skijumper: drepy nejsou vubec spatne! je to naprosto nejefektivnejsi posilovaci cviceni dolni poloviny tela (kompletni) vcetne zad a bricha kvuli stabilizaci. cinku za krk a nepropinej kolena, pokud je budes propinat, znicis si je, pokud ne, vaha cinky bude prevazne na svalech. co se bricha tyka, sed - leh je ucinna klasika, pripadne si muzes opet vzit nejake zavazicko. pokud chces cviku vic, tak mi asi napis SZ, at to tady nezasiram :-)
Hell was full...so I came back!
Bobroněnko
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Noovo 24. 6. 2008 15:25

Bobroněnko: vubec to tady nezasiras, klidne prihod dalsi rady, je to k tematu tak klidne pis ;-) :-))
ja sem jednu dobu mela celkem pekne vyrysovany bricho, mam dobry cvik na vyrysovani pricnych brisnich svalu, zase to zacnu cvicit, vysledek je celkem rychle videt...bohuzel to neumim popsat :-D
A jednoho teplého červnového dne se narodila Noovo:))

Love is a Losing Game

VENUS=Noovo :)

BYLO TO SILNĚJŠÍ NEŽ JÁ...Valmont (a já to také ráda používám:))
Noovo
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mbing 24. 6. 2008 15:46

Noovo píše:bohuzel to neumim popsat :-D
Tak to natoč. :)
Bobroněnko píše:mbing - jestli to bylo myšleno vazne, delej je treba jen jednou za 3 dny, at maji cas regenerovat = rust.
Bylo to myšleno úplně vážně, ale každý den to nedělám, není to pravidelné, někdy každý den v týdnu, někdy mám pauzu dva týdny, občas se mi před spaním nechce, někdy se přemůžu. A já myslel čím více, tím lípe. :)
Nemám problémy s alkoholem, mám problémy bez něj.
mbing
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 24. 6. 2008 16:32

Ideální na břicho jsou takové ty aerobické zvedačky pro baby.
Tzn břicho:
1) ležíme zády na zemi, nohy mírně pokrčené a ruce za hlavoou
2 ) začneme zvedat ramena, ale od poloviny zad jsem pořád na zemi. Nezvedají se jakoby celé záda, ale jen ramena
3) chvilku vydržíme ve zvednuté poloze a cvik opakujeme

Pak je ještě cvik, že ležíš na zádech a zvedněš nohy přitažením k břichu jakoby do klubíčka. Pak je zase položíš a opakuješ. Je to zabíračka na nohy i břicho.
Pokud jde o dřepy, tak ty nedělej až na doraz, ale jdi jen do polodřepu. Tak by jsi měl nohy v pravém úhlu. Tohle kolena neničí.
Mně to poradila jedna ženská a je to mnohem účinější než klasické sedy-lehy.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod includes 24. 6. 2008 17:46

Noovo: Pokus se popsat, jinak jak říkal mbing, instruktážní video uvítám(e) ;) :D
includes
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kirkwood 24. 6. 2008 18:14

Bych také ráda posílila břišní svaly, ale mám strach, aby mně nechytl pravý bok dole :-( Protože nedávno jsem si dávala každý večer 50 sed-lehů (cca 2 týdny) no a pak jsem ležela v nemocnici, protože mně začal bolet pravý bok dole a všechna vyšetření byla v pořádku (nj u nás jsou doktoři řezníci :-) )
Kirkwood
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chameleon 24. 6. 2008 18:33

Břišní svaly bych taky potřebovala posílit, ale na tohle jsem strašně líná
chameleon
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MarkFX 24. 6. 2008 18:45

už to tady bylo řečeno, dřepy nesmíš dělat až dolů jinak se ty klouby v kolenech "vytláčejí z pantu".. Taky sem měl oblíbený ten stroj jak se sedí a nohy předkopávají, to krásně vyrýsuje přední svaly stehen, na zadní je ta lavice kde se leží a zakopává..

Břicho mám docela vymakané, (dával jsem v klidu i 100 sedlehů) ale svaly jsou pokryté tukem takže moc nejsou vidět :'( (možná bych dal i fotku) ale když zatnu tak se dají nahmatat krychličky :)

A jak říká S-Tony, ty "babské" protahovačky fakt dají zabrat... Skuste třeba ležet břichem dolů a zvednout se na špičkách na lokty a takhle držet, fakt se zapotím a padám na zem :lol:
Kolo je poslední vynález stvořený člověku pro radost...

Majkl vP. > I kdyby všichni byli úplně ticho, tak Mark přijde a něco řekne. On něco řekne.. Já chci něco říct, ale on něco řekne.. chci zase něco říct, ale on zase něco řekne.

Mondeo 2.5 V6
MarkFX
Legenda
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukecz 24. 6. 2008 19:24

Bušit to je jedna věc, ale nesmí se zapomínat správně jest, protože jak říká Mark, když sou svaly pod špekem, tak možou byt sebe silnější ale nepudou vidět 8-) :mrgreen:
Barman v Nočním klubu* Pauza.cz

šťastně vdaný za Snížka
Call of Duty :UO player
Lukecz
Barman v Nočním klubu
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků