Vysoká škola na jazyky

Názory na současné školství & srovnání se zahraničím

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod marz 24. 2. 2008 21:16

Mám přítelkyni a ta chce jít na vysokou se zaměřením na jazyky. Ale nechtěla by tam žádný dějepis. Takže se vás ptám, jestli o něčem takovém nevíte. Nějaký obor. Školu. Prostě nějaký nápad.
Klidně i víc jazyků - teď se učí angličtinu, němčinu a francouzštinu.
I blbci letí vzhůru!!!
Je lépe bojovat holýma rukama, než být poražen při nabíjení pušky. - Kulhánek (Cesta krve)
marz
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Ťuhýk 24. 2. 2008 21:44

Tak já můžu klidně doporučit obor, který sám studuju - Angličtina pro hospodářskou praxi tady na Univerzitě Pardubice. Zaměření čistě jazyk plus pár doprovodných předmětů typu Management, Marketing atd (tyhle předměty jsou ale většinou jen jednosemestrové štěky, nic velkého). Je to bakalář, bohužel přímo pro to není tady u nás nějaký navazující program. Alespoň zatím teda.

A na výběr je tu ještě Němčina pro hosp. praxi - naprosto to samé, jen se zaměřením na němčinu
Všechno, co v životě opravdu potřebuju znát, jsem se naučil ze Star Treku
Ťuhýk
Přeborník

Odeslat příspěvekod marz 25. 2. 2008 22:06

A studuje se k tomu i víc jazyků? Nebo jen ten co si přímo vybereš? Jako ty tu angličtinu.... A taky - co po tom bakaláři?
I blbci letí vzhůru!!!
Je lépe bojovat holýma rukama, než být poražen při nabíjení pušky. - Kulhánek (Cesta krve)
marz
Nadšenec

Odeslat příspěvekod aquarkko 25. 2. 2008 23:47

http://www.phil.muni.cz/german http://www.phil.muni.cz/wkaa . ale dějiny tam jsou :D hele, myslím si, že pokud chceš studovat jazyk, že dějiny jsou všude...patří to k tomu
Think for your fucking yourself. (Mark Barney Greenway)
aquarkko
Legenda

Odeslat příspěvekod Ťuhýk 26. 2. 2008 08:15

marz píše:A studuje se k tomu i víc jazyků? Nebo jen ten co si přímo vybereš? Jako ty tu angličtinu.... A taky - co po tom bakaláři?a/quote]