Apollo podvod

Co nám přináší EU; politika USA a dalších zemí

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Stoura 1 17. 8. 2009 12:31

No - já se podíval na obě ty fotky. Tiskový rastr nevypadá na originál. Histogram typu rovná čára také ne. Pročpak si ty fotky na tom jůtubáckém videu nezvětšili, když jinde konspirátoři zvětšují každý mušinec na helmě? Imho proto, aby se neukázal ten rastr. A histogram také IMHO neukázali, aby nebylo vidět, že je nepřirozeně rovný.

Zjistit, co je originál a co kopie je celkem snadné: zkuste úpravami křivek ve fotošopu udělat jednu tu fotku ze druhé a naopak. Z originálu půjde skoro beze ztráty kresby získat fotku podobnou kopii, z kopie bude pokus o originál rozpitý (bez kresby ve stínech nebo světlech).

Třetí verze má tak brutálně nepřirozený kontrast, že se jí asi nemá ani cenu zabývat, ale klidně to projdu, nebude-li zbytí.

Pod čarou:
Na tomhle fóru se mi líbí, že jde o souboj argumentů, nikoliv argumentů na jedné straně a mazání příspěvků na straně druhé, jako na trodasově fóru. :-) Tam byla zase dobrá možnost vkládat obrázky přímo do fóra, ale ve spojení s jejich mazáním se ani tahle výhoda nejeví moc výhodou.

... doplněno o pár hodin později: trodas vyslyšel má slova a tuhle výhodu mi odstřihl také :-)) :-)) :-))

Viditelný rastr, vytažený Alinem:
Obrázek
Naposledy upravil Stoura 1 dne 17. 8. 2009 14:52, celkově upraveno 1
Stoura 1
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Stoura 1 17. 8. 2009 14:45

S trodasem jsme resili perspektivu. Nevim, co z meho prispevku zbude na jeho foru, takze pridavam jeho specificke nazory i sem. Pro bezne lidi asi jasne, ale pro trodase ... 8-D

Milý Stouro 1, máme-li dva objekty s určitým poměrem velikosti mezi sebou (třeba 2l a 0,5l flašky od Coly) položeny na zemi či na Měsíci, NEBUDE se poměr jejich velikostí měnit z žádné vzdálenosti! (Vyjma extrémních případů jako stoupnutí-si mezi ně a vyfocení jen jednoho z nich.) Objekty v konstantní vzdálenosti mezi sebou (LEM a šutr) budou zachovávat KONSTANTNÍ poměr svých velikostí bez ohledu na úhel záběru. Tím méně NELZE aby během nepodstatně malých změn pozorovacího úhlu a při přiblížení se změnil poměr jejich rozměrů 3,27x ...


Místo smazaných slov obrázek.
Snad z něj bude jasné, jak to s tou perspektivou je. A má se to s ní zjevně jinak, než jak se to nahoře červeně píše
Jen jsem venku neodhadl přesně polohu ohniska objektivu, takže poměr je jen 2,8. Pokud to nebude stačit, zopakuji to s libovolným větším zvětšením. Jsou to vyfocené 2 a tři děrné štítky - z dálky s vyznačenými vzdálenostmi (možno měřit podle dlaždic na chodníku).

Obrázek
Stoura 1
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Stoura 1 17. 8. 2009 16:36

Mno - tak jsem na skvělém trodasově fóru dostal ban. Myslím, že je především pěkné, co pan Trodas napsal místo mého podpisu. Svědčí to IMHO o jeho zajímavém pohledu na diskusi. Vkládám to sem, než dojde zase ke změně. Spíše to sem píšu jako varování - myslel jsem si původně, že na tom fóru lze svobodně diskutovat různé názory.

trodas v podpisu uživatele Stoura 1 (stav z 17.08.2009):
Jsem prokázaný ignorant a lhář. Nejsem ochoten si přečíst nic a opakovaně ignoruji prokázané fakta. Upravuji si vše jak potřebuji a nestydím se napsat očividnou lež, kdykoliv je to třeba. Klidně nařknu ostatní ze lži a podvodu bez důkazů, zatímco sám lžu, podvádím a upravuji si fakta jak potřebuji. Křičím pak o cenzuře, kdykoliv je mi příspěvek, odkazující-se na vyvrácenou lež smazán. Zatím mi bylo prokázáno:
- vydávám fotku z 26. března 2004 za originál, i když sama NASA přiznala že tmavší originál byl publikován 1. srpna 1969 (a nařknu druhé z "zesílení stínů")
- vydávám tuto fotku s podezřele tlustým "stínem astronauta" za vyřešení problémů se stíny na této Apollo fotce
- publikuji obrázek, jenž má dokazovat že objekty NEzachovávají své poměrné velikosti v různých vzdálenostech a lžu když vydávám dva NEstejně vysoké objekty na fotce za stejně vysoké


Pokud si někdo myslíte, že to sem nepatří, na požádání příspěvek odstraním
Naposledy upravil Stoura 1 dne 17. 8. 2009 17:30, celkově upraveno 1
Stoura 1
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Alin012 17. 8. 2009 16:39

trodas píše:
Neschopnost prostudovat si dostupné materiály a důkazy a následně na nesmyslech a doměnkách stavět závěry je pro tebe zřejmě typická.


Ano, tohle jsi napsal i mně tak se k tomu vyjádřím.
Musíme studovat jen Tebou postnuté materiály?
Nesmysl vziká tak, že ho označíš jako nesmysl?

S trochu jiného soudku"
Jeden z důkazů proti přistání je nenafouklý skafandr astronautů. Ale , jak jsem někde napsal, tlaková vrstva skafandru je asi třetí od těla. Natlakuje li se, nemění objem ani velikost, jelikož je to pružná ale pevná konstrukce, která v kloubech připomíná měch harmoniky. Takže tlak v ní její objem zvětší jen nepatrně. Pak následují ještě další, nenatlakované vrstvy, které se chovají pohledově jako klasická kombinéza na těle, mají draperie, jsou relativně volné.
Skafandr je natlakován na 0,5 atm.
Popis je zde:http://mek.kosmo.cz/pil_lety/usa/apollo/lk7.htm

Jako příklad správného nafouknutí skafandru je uváděn Ed White při svém výstupu z Gemini.
Tato fotka posloužila jako důkaz, že skafandr byl tak přefouknutý, že Ed White málem zemřel, když se nemohl dostat zpátky do lodi:
Obrázek
Zde je Ed White zabrán kamerou s vypouklou čočkou (rybím okem,odborníci na focení mě jistě opraví) Už jen to, že má ruku silnější než nohu naznačuje mnohé.
Asi deformace perspektivy, někdy se hodí, někdy se s ní dá zase naopak spláchnout důkaz do .... :hm

Pro porovnání fotka Eda Whitea ve volném vesmíru(je velká, takže jenom link):
http://www.romesg.com/wp-content/uploads/gemini-4.jpg
A tady video výstupu na Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=5KxYv6jeGuY
A popis výstupu:
http://mek.kosmo.cz/pil_lety/usa/gemini/ge-4/lk.htm

Myslím, že oblek malinko nafouklý je,otázka zní, kolik toho dojmu dělají ony vrstvy nad vrstvou tlakovou. Více než "přefouknutého " michelina mi to připomíná vycpanou peřovou bundu(opakuji, jen připomíná)
Pro Apollo mise byl ostatně vyvinut skafandr nový.

Pro Trodase: toto jsou Tvá slova s Tvého fora: Ed málem zemřel (stejně jako Leonov), protože se nemoho vmáčknout s nafouknutým oblekem zpět do lodi... Byl to opravdový hrdina. Proto ho NASA zkremovala v Apollo 1 v 1967 .

Ano , byl hrdina, a to jak přistupuješ k problému jen špiní i jeho památku, tak si už prosím takové lidi neber do úst.

Ještě k perspektivě:
jde o tyto snímky, hlavně o kámen vpravo:
Obrázek
http://spaceflight.nasa.gov/gallery/images/apollo/apollo17/hires/as17-147-22527.jpg
http://spaceflight.nasa.gov/gallery/images/apollo/apollo17/hires/as17-134-20435.jpg

Jednoduchá pomůcka:
Obrázek

pouze jsem posunoval kameru po ose( ta první tenká čára vlevo od té silné)

Všechny tyto věci kolem fotek jsou k vidění i v každodenním životě na zemi, jen si jich nikdo nevšímá. Dívejte se kolem sebe, uvidíte i daleko zajímavější hrátky perspektivy, stínů atd.

Tady ještě k originálům fotek-Trodas mi na mou koláž napsal toto:

Obrázek

První fotka byla publikována 1 srpna 1969. A kde? na internetu? Nebo na nějakém blueray z dalšími fotkami z měsíce? Myslím že v roce 69 nejspíše v nějakém časopise nebo knize , a musela být vytištěna. A o rozdílech mezi tiskem a originálem bylo napsáno už mnoho. Sám dělám věci, které se tisknou a které jsou dost citlivé hlavně na barvy, a je docela problém v tiskárně zajistit, aby z ní vylezlo alespoň něco přijatelného.
(nascanováním jsem myslel operaci , při které tuto fotku někdo převedl do jedniček a nul a dal na net, je už jedno kdy)

Druhá fotka-ano byla nascanována v roce 2004, a nejspíše z negativu(určitě né z té horní rastrovky, a jestli si to myslíš,tak tu horní změň tak aby vypadala jako ta spodní) čímž je daleko ostřejší,postrádá rastr ,má více detailů.
Naposledy upravil Alin012 dne 17. 8. 2009 18:58, celkově upraveno 1
Alin012
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Jack111 17. 8. 2009 17:39

Trodasovo fórum jsem se pokoušel číst, ale protože je nutné, projíždět příspěvky znova, kvůli častým změnám, ani jsem se tam nezaregistroval. Ale předvádíte dobrou práci. Sice házíte hrách na zeď, ale pro ostatní (alespoň pro mne) je to velmi zajímavé.
Jack111
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Alin012 17. 8. 2009 23:00

Moc jsem to žral a moc se nervoval, tak malé odlehčení, myslím, že je to lepší než nadávky.... ;-)

Obrázek

pokud by to někdo nepřečetl, zde origo verze mého pokleslého výtvoru:
http://img219.imageshack.us/img219/135/strana1.jpg
Alin012
Návštěvník

Odeslat příspěvekod trodas 18. 8. 2009 14:18

Pro zasmátí, jak soudruzi zprčili velikost krytu nádrže a rovnost usazení menšího modelu LEMu: http://i26.tinypic.com/29w1y06.jpg

Jsou i větší špeky:
Pokud na noze Apollo lunárních modulů není ani smítko prachu:
Obrázek
http://www.hq.nasa.gov/alsj/a11/AS11-40-5918.jpg
...ale na noze Surveyoru 3 je ho celý kopec:
Obrázek
http://spaceflight.nasa.gov/gallery/images...s12-48-7110.jpg
http://spaceflight.nasa.gov/gallery/images...s12-48-7099.jpg
...je něco špatně, ne? Apollo LEM "talířová" noha má proti noze Surveyoru 3 všechny předpoklady pro uchycení prachu, a přesto nic...!

Jak je možné, že na videu z přistání LEMu vidíme mračna prachu a na fotce údajně toho samého LEMu není v talířích ani stopa po prachu?
Video: http://youtube.com/watch?v=2BvbD-1qZtc (8:04 - 75 stop nad "Měsícem", prach lítá jako divý, 8:30 = prašná bouře) Rover také práší: http://youtube.com/watch?v=npARfNtO7u8



Anebo tady si soudruzi zařádili:

Obrázek
http://www.spacearchive.net/img/AS14-66-9306.jpg
http://spaceflight.nasa.gov/gallery/ima ... 6-9306.jpg
It is dangerous to be right in matters on which the established authorities are wrong. -Voltaire
I believe that all the people who stand to profit by a war and who help provoke it should be shot on the first day it starts... -Hemingway
trodas
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Stoura 1 18. 8. 2009 14:44

Jak je možné, že na videu z přistání LEMu vidíme mračna prachu a na fotce údajně toho samého LEMu není v talířích ani stopa po prachu?


To je jednoduché: na tom televizním záběru je skrz prach jasně viditelný stín podvozkové nohy (včetně čidla přistání) . Na tom stínu jistě zůstal prach i po přistání. Je tam vidět i směr proudu prachu - vodorovně těsně nad zemí pryč od modulu. A je tam vidět i to, jak malé množství toho prachu je.
Vzhledem k tomu, že talíře nohou zasahoval proud prachu celou dobu zespoda, těžko se na nich mohlo viditelné množství prachu usadit. Ve vakuu se prach pohybuje pouze po parabole - nebrzdí ho vzduch. Zkuste si postavit talíř z hodně tlustého plechu na několik metrů vysoký sloup a pomocí střelby z brokovnice z podhledu jej zkuste naplnit broky.

Surveyor se zabořil a poskočil si - jeho přistání nebylo zdaleka tak hladké, jako u modulů Apolla.
Na http://spaceflight.nasa.gov/gallery/ima ... 8-7110.jpg jsou stopy zaboření i poskočení pěkně vidět. Jiný prach (poprašek z prachu rozvířeného činností motoru) tam není. Surveyory navíc také kolem sebe vesele hrabaly (proto tam mají tu lopatku), ale to je jen poznámka k rozvrtanému povrchu vpravo.

Ale uznávám, že od člověka, kterému jste do obecného přiznání všech zločinů nepředepsal už jen podvracení trodialismu a sabotáže v žoldu imperialistů, to asi jako argument nevezmete :D
Stoura 1
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Alin012 18. 8. 2009 15:20

To Trodas- než začneš sypat ty svoje dokoladůkazy ptám se Tě :?: - jsi schopný udělat z horní rastrové fotky fotku podobnou té spodní. S photoshopem to umíš, tak se ptám_ Ano nebo ne?

:!: Dokaž, že ten lem je větší a menší, :!: udej rozměry toho kamenu v pozadí, :!: udej vzdálenost toho kamenu od LEMu. :idea: A nebo si takové blbiny nech k sobě. :pozor

Na fotce surveyoru máš dokonce dvě konspirace, ;-] né jen že je tam zaprášená noha, ale dokonce Ti tam jeden surveyor chybí. (ona stopa, myslím to kulaté, ne není to malý mělký kráter) Musí tam jeden chybět, protože přece jinak by tam tu stopu udělal ten, který jde vidět, a který odskočil a prach si na nohu nahrnul.

Ale u té dolní fotky, to je fakt záhada, jak mohl křížek vypálený na vrstvě skla, která je ve předu udělat proti slunci stín na filtru, který je za ní. to nepochopím. :D Spíše to tam někdo domaloval, jelikož mu to přišlo jako dobrý nápad 8-)
Obrázek


Mimochodem, už jsi našel na fotce místa přistání apolla 11 a 14 ten rover? :?: A nebo sis už konečně prověřil i ta nejbanálnější fakta a přišel jsi na to od kterého Apolla nosily LEMy rovery.
Jinak to opravdu nemá cenu.Neseznámení se ze základními fakty, omílání nepravd a ignorování do očí bijících důkazů je pro Tebe asi typické Jestli si nebudeš takovéto věci hlídat, nevím, nevím... ;-)
Alin012
Návštěvník

Odeslat příspěvekod leon01 18. 8. 2009 17:28

Zajímavé počtení v angličtině i s hodně pěknými obrázky: http://www.bautforum.com/conspiracy-the ... mages.html
leon01
Čtenář

Odeslat příspěvekod Alin012 18. 8. 2009 20:16

Pokusil jsem se nasimulovat problém kamene a perspektivy.

Obrázek
Nejsou tam ty vzdálené kopce (pro tuto simulaci ostatně nepodstatné) proto jsem křížky vybělil.

Jinak údaje o Hasellbladech a jiných fotoaparátech pro Apollo jsou zde:
http://mek.kosmo.cz/pil_lety/usa/apollo/lka.htm
článek je tuším z roku 1970 a tak v něm není zmíněno použití u pozdějších misí Apollo.

Omlouvám se za velikost, ale musel jsem to nechat větší kvůli ukázání vzdálenosti při pohledu shora

Pro Trodase-změna úhlu oné hrany lemu není způsobena tím, že by někdo z modulem hýbal ale jen prostým faktem, že fotky jsou pořízeny z různých úhlů. proč používat modely, když byl k dispozici originál. Podle těch příkladů by si iniciátoři podvodu přidělali mraky práce, než by vytvořili tolik hrubek a kotrmelců.

Edit: Upraveny údaje o kameře na obrázku.
Naposledy upravil Alin012 dne 18. 8. 2009 22:57, celkově upraveno 3
Alin012
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Stoura 1 18. 8. 2009 21:24

To Alin: Haselblad IMHO neměl 90°, ale měl jen necelých 50° (přesně je to 2*(arc tan(54mm/60mm/2)) na šířku na asi 65° úhlopříčně. Vycházím z toho odkazovaného článku - doufám, že jsem ten výpočet nepopletl, případně opravte. Úhel mezi křížky by měl být zhruba 10°.

Možná to ale bude o maličko (1-2°) víc díky zaokrouhlení ohn. délky objektivu a vlivu desky s křížky (na stránkách NASA uvádějí úhel mezi křížky maličko přes 10°, mě to vyšlo o trochu méně - bude to možná tím, že křížky jsou na straně skla blíže o objektivu - nevím).
Popis je například v http://apollo.sese.asu.edu/RESOURCES/Kr ... Lenses.pdf
Naposledy upravil Stoura 1 dne 19. 8. 2009 08:58, celkově upraveno 1
Stoura 1
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Alin012 18. 8. 2009 21:35

Hm, asi jo, sem kouknul na ty co byly pro gemini a mercury a pak jsem četl že nedoznaly podstatnějších úprav, chyba, omluva :nenapadne obrázek opravím

Změřil jsem ten úhel na svém obrázku , má 54,3 stupně. neměnil jsem ohniskovou vzdálenost, takže s perspektivou je vše jak má být.
Alin012
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Stoura 1 18. 8. 2009 21:53

Oni sice používali několik různých objektivů, ale na Měsíci použili skoro všude ten 60mm. Na základě téhle znalosti lze dost přesně měřit vzdálenosti - pokud je metrový předmět velký přesně, jako vzdálenost mezi křížky (1cm na negativu), nachází se 6 m od fotoaparátu. Pokud je velký jako rameno malého křížku, je od foťáku 60m (ta ramena mají přesně milimetr) Rozměry modulu a Roveru jsou známy - stačí je jen přeměřit mírkou křížků a je jasná vzdálenost.

(tohle není rozepsáno tak podrobně ani tak pro Alina, ale pro další případné zájemce o kontrolu scén z Apolla, kteří si chtějí ověřit, jestli je to pravda nebo konspirace)

Ještě přidávám vzoreček (platí pouze pro předmět kolmo na rovinu snímání, jinak je třeba započíst kosinus natočení proti této rovině):

V/S = K/6
kde
S je vzdálenost předmětu v metrech,
V je skutečná velikost předmětu v metrech
K je velikost obrazu v křížcích (centimetrech na negativu)
Naposledy upravil Stoura 1 dne 18. 8. 2009 22:18, celkově upraveno 1
Stoura 1
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Alin012 18. 8. 2009 22:12

Já jsem nasimuloval , co jsem viděl, tyto informace jsem nepoužil (optika v číslech ostatně není moje parketa) a je zajímavé , že i jen nasimulováním prostého pohledu jsem došel k podobnému úhlu záběru aniž by to byl záměr. A že to není až tak špatné jsem se přesvědčil, když jsem z origo fotky překreslil křížky a použil je na render a ono to zhruba sedělo. Simulace dělám spíše citem, ostatně mám málo přesných dat, tak mi ani nic jiného nezbývá. ;-)
Ještě jednou dík za info, nahoře je opraveno.
A ke křížkům, tohle zvládám i z reálu, podobný systém používáme , když si fotíme zakázku a z ní děláme 3D prezentaci (né výrobní), jen máme u několika objektů v "hloubce pole" položených nebo postavených několik řvavě žlutých dřevěných metrů :lol:
Alin012
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků