29.5. jsem k reklamaci v Alze predal svoji grafickou kartu (GTX550Ti) tak, jak jsem ji dostal. Na vyrobku nebyla zadna pecet ani seriove cislo, pouze na krabici. Pracovnik se o chybejicim cisle zminil, ihned si jej ale nasel na pocitaci a reklamaci bez problemu prijal.
Minuly tyden v patek mi dosel e-mail, ktery rika nasledujici:
Dobrý den, Vážený zákazníku,
Vzhledem k tomu, že se mi Vás nepodařilo kontaktovat telefonicky. Prosíme Vás o zaslání fotografii krabice grafické karty jež byla reklamována vzhledem k ověření seriového čísla.
Děkujeme za pochopení,
S pozdravem,
David Pavlíček - Alza.cz
obchodní podpora
Na coz jsem odpovedel nasledovne:
Dobrý den,
omlouvám se, ale krabici již nemám, sériové číslo by mělo být obsaženo na výrobku samotném. Dle obč. zák., § 55 odst. 1 případně § 56 odst. 3 nejsem povinnen obal schraňovat a reklamace nemůže být uchováním obalu podmíněna.
Kupní smlouvu i zboží jsem Vám předložil tak, jak jsem jej obdržel - zboží bylo přejato bez problémů.
Také bych ocenil, kdybyste tyto věci příště řešili přímo na prodejně, ne až tři týdny po zažádání o reklamaci.
S pozdravem,
Michal Marek
Ovsem do dnes se mi nedostavilo jakekoliv odpovedi - dokonce jsem i sam zazadal o informace pres kontaktni formular, na coz mi bylo odpovezeno standartni CTRL+V odpovedi, kterou jsem dostal i par tydnu zpet na uplne jiny dotaz:
Dobrý den,
Za způsobené komplikace se velmi omlouvám.
Bohužel Vaše reklamace ze strany dodavatele ještě není vyřešena. Ihned jak nás dodavatel kontaktuje s řešením budeme Vás neprodleně kontaktovat. Za komplikace se velmi omlouvám a prosím vás ještě o strpení.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Moje otazka je - co mohu delat? Za dva dny konci lhuta reklamace. Mam pravo v pondeli odstoupit od smlouvy a zadat o vraceni penez, za predpokladu, ze me nebudou kontaktovat?
Dekuji za odpoved.