Nákup na Aukru

Téměř nemoderovaná sekce o čemkoliv

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Víťa1 18. 1. 2015 18:32

Zdravím
Jelikož ještě jsem nenakupoval na Aukru tak bych chtěl vědět jaké máte zkušenosti? díky
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1(prožívám v osobním životě velmi špatné období)
Víťa1
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malejarda 18. 1. 2015 22:23

Spatne. Ebay je bezpecnejsi.
malejarda
Návštěvník

Odeslat příspěvekod opasino 18. 1. 2015 22:29

Vynikající, mohu jen doporučit. Blbost, že je ebay bezpečnější a to naprostá. Když se nakupuje s rozumem, riziko podvodu se naprosto minimalizuje.
opasino
Čtenář

Odeslat příspěvekod myšpulín 18. 1. 2015 22:30

Ono stačí před každým zejména dražším nákupem trochu o tom přemýšlet, podívat se podrobně na ten inzerát, kouknout na historii prodejce a když mám pochybnosti jít dál.
Já jsem na Aukru spokojen, nikdy žádný neřešitelný problém.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod polda 20. 1. 2015 10:14

Jednou mi tam muj nick vyresil jednoho lempla.
polda
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 20. 1. 2015 17:54

Já na aukru také nakupuji a nebyl jediný problém. Tedy jeden byl. Musel jsem se dostavit na policii a odevzdat automobil Volvo 760, protože vůz pocházel z odcizené sbírky.
Jinak ale nevidím v aurku problém. Zakoupil jsem tam i docela drahé věci a vše ok. Představa, že Ebay je výrazně bezpečnější je iluze.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod seterwohipikule 21. 1. 2015 02:13

Já tam taky nakupuju bez potíží.
Bablbam.
seterwohipikule
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 21. 1. 2015 20:38

trent píše:Já na aukru také nakupuji a nebyl jediný problém. Tedy jeden byl. Musel jsem se dostavit na policii a odevzdat automobil Volvo 760, protože vůz pocházel z odcizené sbírky.