Odvolání - doba

Tady můžete řešit otázky týkající se dědění, diskriminace a další.

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod trefiesnaj 3. 6. 2014 14:28

Dobry den,
nevíte náhodou jak je to s odvoláním obecně? Posílal jsem odvolání společně s lékařem pojišťovně, ale nevím, jakou lhůtu mají, musí mi odpovědět do 30ti dní standardně? Děkuji za odpověď :-)
trefiesnaj
Čtenář

Odeslat příspěvekod malejarda 4. 6. 2014 14:13

Na rozhodnuti o odvolani nebyva obecne stanovena zadna lhuta.
malejarda
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Slonik 5. 6. 2014 20:53

Záleží na tom co je to za řízení. Pokud jde o správní řízení, tak musí odvolací orgán rozhodnout do 30 dnů (§71 zákona 500/2004 Sb., správní řád)
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trefiesnaj 5. 6. 2014 21:18

Děkuju moc všem za odpovědi :) no nevim, jaké to bylo řízení s pojišťovnou, ale důležité je, že jsem jim řek, že na to maj 30 dní podle zákona a najednou se něco začalo dít a schválili mi to dnes, těsně před uplynutím. Ale spíš mi přijde, že nevěděli ani jak to je a prostě mi věřili. Takže proč to nevyzkoušet pro ostatní, kdyby měli podobný problém. :D
trefiesnaj
Čtenář

Odeslat příspěvekod malejarda 8. 6. 2014 07:21

Spravni rizeni kona spravni organ, a ne pojistovna.
malejarda
Návštěvník

Odeslat příspěvekod trefiesnaj 8. 6. 2014 10:05

Jojo tak to mi taky došlo, ze to rozhodne není pojišťovna, na druhou stranu to ale na ně zafungovalo, když jsem jim řek, že mají jenom 30 dnů. Tak proč to aspoň nezkusit, i když v právu nejste, maximálne vám napíšou, ze se to na ně nevztahuje, ale většinou se zaleknou a začnou něco dělat. :-)
trefiesnaj
Čtenář

Odeslat příspěvekod Slonik 8. 6. 2014 13:53

Z kontextu dotazu plynulo, že by se mohlo jednat o zdravotní pojišťovnu a ta v určitých činnostech správním orgánem je a správní řád se na ní vztahuje.
Slonik
Expert
Uživatelský avatar


Kdo je online