Zrušení objednávky ze strany provozovatele webu

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod msimcard 17. 4. 2015 11:57

Dobrý den,

našel jsem na jednom "eshopu" nebo spíš průvodci, který poskytuje služby různých partnerů až překvapivě výhodnou cenu a tak jsem uskutečnil objednávku a rovnou zaplatil kartou. Přišlo mi potvrzení o objednávce jak mailem, tak sms s tím, že si můžu službu přijít uplatnit. Během několika okamžiků mi ale volal provozovatel webu, že objednávku ruší z důvodu, že tam byla chyba v ceně. Zrušení jsem akceptoval.

Chci se zeptat, jak by to ale probíhalo, pokud bych se zrušením objednávky nesouhlasil. Mám na to vůbec právo a má právo poskytovatel takto zrušit objednávku, když už ji potvrdil jak mailem, tak sms?

V podmínkách jsem nic přímo konkrétně o zrušení objednávky nenašel. Jedině snad tohle:
Je-li nebo stane-li se některé z ustanovení Podmínek neplatným nebo neúčinným, namísto takových neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností některého ustanovení není dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení.

Děkuji za názor
msimcard
Návštěvník

Odeslat příspěvekod soban 2. 6. 2015 17:09

Asi takto pokud je v ceně malý rozdíl tak by s uskutečněním služby neměl být problém a mělo by to být vymahatelné. (pokud se nedohodnete jinak)

Ale pokud je v ceně jasná chyba tj cena v ostatních obchodech je třeba 15 000 až 18 000,- a on měl na vebu třeba cenu 1 600,- je jasné že je to evidentní chyba a těžko nějaký soud donutí takovouto kupní smlouvu dodržet.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Čtenář


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků