Koupě vozu se zárukou od výrobce, která nakonec není

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Gooorila 1. 11. 2014 12:53

Zdravím

Koupil jsem ojetý vůz od podnikatele a sám jsem také podnikatel. U vozu jsem chtěl mimo jiné záruku a proto jsem si vybral vůz, který má ještě rok přenosnou záruku od výrobce (pětiletá přenosná záruka od Hyundai).

S vozem jsem spokojen, ale narzil jsem na několik menších problémů, které by měly být řešeny v rámci garance od výrobce. Servis tyto závady uznal a chtěl se pustit do oprav, ale pak zjistil, že v servisní knize chybí jedna kontrola, v roce 2012 a proto záruka padá. Při koupi jsem se koukl jen na poslední razítka v servisce a vše odpovídalo. Navíc, u posledního servisu v roce 2014 byly opraveny nějaké věci právě ze záruky, takže jsem jednoduše neuměl identifikovat problém.

Předešlý prodejce, když se dozvěděl, jaký je problém, tak přestal komunikovat (emaily neodpovídá, SMS také ne, telefony z různých čísel bere, ale dělá, že není slyšet...).

¨Vzhledem k tomu, že mi před koupí v elektronické komunikaci emailem sám potvrdil, že na voze je záruka od výrobce a nyní jsem zjistil že není, chci u něj vozidlo reklamovat. Rád bych, aby se podílel na servisních úkonech, které kdyby říkal pravdu, nemusím hradit vůbec a šly by na účet Hyundai.

Problém číslo 1: Nákup od podnikatele pro podnikatele. Auto je v účetnictví. Reklamace dodaného zboží?
Problém číslo 2: Není to ještě půl roku od koupě, takže reklamovat zboží, protože nesplňuje dohodnuté požadavky (nemá záruku, kterou jsem požadoval), nebo reklamovat skryté vady, za které prodejce půl roku odpovídá?

Neřešil někdo něco podobného a neumí někdo poradit?
Gooorila
Návštěvník

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků