Bezplatný servis - 40měsíční záruka
Napsal: 11. 5. 2014 14:29
Zdravím,
chci se zeptat na názor zkušenějších.
Zakoupil jsem TV Gogen v prosinci 2011 přes internetový obchod(TV dodána PPL) Nyní cca před 14 dny TV z ničeho nic přestala chodit(vůbec se nezapne). V záručním listě, který nemám potvrzený od prodejce je uvedeno:
BEZPLATNÝ SERVIS
Po dobu 16 měsíců po skončení záruční doby poskytuje dovozce značky GoGen do ČR na výrobek uvedený v tomto záruční listě bezplatný servis.
Oprava výrobku zdarma
Náhradní díl zdarma
Kontaktoval jsem tedy nejprve eshop, kde mi bylo sděleno, že jelikož již uplynula klasická 2letá záruka, tak je potřeba se obrátit přímo na výrobce a že mi k tomu stačí jen doklad o koupi(faktura) a záruční list není potřeba mít vyplněný.
Obrátil jsem se tedy na výrobce, který mi zase tvrdí, že je potřeba k uplatnění BEZPLATNÉHO SERVISU mít jak doklad o koupi(faktura), tak i řádně vyplněný záruční list.
Kdo má z nich pravdu? Je opravdu potřeba mít řádně vyplněný záruční list v tomto případně nebo stačí pouze doklad o koupi? Pokud je potřeba i řádně vyplněný záruční list, tak je povinností eshopu ho i takto dodatečně potvrdit?
Jak bych měl postupovat?
Děkuji moc za radu
chci se zeptat na názor zkušenějších.
Zakoupil jsem TV Gogen v prosinci 2011 přes internetový obchod(TV dodána PPL) Nyní cca před 14 dny TV z ničeho nic přestala chodit(vůbec se nezapne). V záručním listě, který nemám potvrzený od prodejce je uvedeno:
BEZPLATNÝ SERVIS
Po dobu 16 měsíců po skončení záruční doby poskytuje dovozce značky GoGen do ČR na výrobek uvedený v tomto záruční listě bezplatný servis.
Oprava výrobku zdarma
Náhradní díl zdarma
Kontaktoval jsem tedy nejprve eshop, kde mi bylo sděleno, že jelikož již uplynula klasická 2letá záruka, tak je potřeba se obrátit přímo na výrobce a že mi k tomu stačí jen doklad o koupi(faktura) a záruční list není potřeba mít vyplněný.
Obrátil jsem se tedy na výrobce, který mi zase tvrdí, že je potřeba k uplatnění BEZPLATNÉHO SERVISU mít jak doklad o koupi(faktura), tak i řádně vyplněný záruční list.
Kdo má z nich pravdu? Je opravdu potřeba mít řádně vyplněný záruční list v tomto případně nebo stačí pouze doklad o koupi? Pokud je potřeba i řádně vyplněný záruční list, tak je povinností eshopu ho i takto dodatečně potvrdit?
Jak bych měl postupovat?
Děkuji moc za radu