Reklamace a seriove cislo - bez odpovedi

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod idiotstrike 27. 6. 2013 14:50

Dobry den,

29.5. jsem k reklamaci v Alze predal svoji grafickou kartu (GTX550Ti) tak, jak jsem ji dostal. Na vyrobku nebyla zadna pecet ani seriove cislo, pouze na krabici. Pracovnik se o chybejicim cisle zminil, ihned si jej ale nasel na pocitaci a reklamaci bez problemu prijal.

Minuly tyden v patek mi dosel e-mail, ktery rika nasledujici:
Dobrý den, Vážený zákazníku,

Vzhledem k tomu, že se mi Vás nepodařilo kontaktovat telefonicky. Prosíme Vás o zaslání fotografii krabice grafické karty jež byla reklamována vzhledem k ověření seriového čísla.

Děkujeme za pochopení,
S pozdravem,



David Pavlíček - Alza.cz
obchodní podpora


Na coz jsem odpovedel nasledovne:

Dobrý den,

omlouvám se, ale krabici již nemám, sériové číslo by mělo být obsaženo na výrobku samotném. Dle obč. zák., § 55 odst. 1 případně § 56 odst. 3 nejsem povinnen obal schraňovat a reklamace nemůže být uchováním obalu podmíněna.

Kupní smlouvu i zboží jsem Vám předložil tak, jak jsem jej obdržel - zboží bylo přejato bez problémů.

Také bych ocenil, kdybyste tyto věci příště řešili přímo na prodejně, ne až tři týdny po zažádání o reklamaci.

S pozdravem,
Michal Marek


Ovsem do dnes se mi nedostavilo jakekoliv odpovedi - dokonce jsem i sam zazadal o informace pres kontaktni formular, na coz mi bylo odpovezeno standartni CTRL+V odpovedi, kterou jsem dostal i par tydnu zpet na uplne jiny dotaz:

Dobrý den,

Za způsobené komplikace se velmi omlouvám.

Bohužel Vaše reklamace ze strany dodavatele ještě není vyřešena. Ihned jak nás dodavatel kontaktuje s řešením budeme Vás neprodleně kontaktovat. Za komplikace se velmi omlouvám a prosím vás ještě o strpení.

V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.



Moje otazka je - co mohu delat? Za dva dny konci lhuta reklamace. Mam pravo v pondeli odstoupit od smlouvy a zadat o vraceni penez, za predpokladu, ze me nebudou kontaktovat?

Dekuji za odpoved.
idiotstrike
Čtenář

Odeslat příspěvekod icotech852 27. 6. 2013 15:24

ano,do 1 mesiaca ti musia reklamaciu vyriesit - inak vratenie penazi.Ak ta nebudu kontaktovat tak to musis posunut vyssie - myslim,ze obchodna inspekcia
forsaken...
icotech852
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod idiotstrike 27. 6. 2013 17:10

Diky za odpoved, jestli mi nenapisou, ze je reklamace prijata/zamitnuta do 30.6., tak tam zajdu.
idiotstrike
Čtenář

Odeslat příspěvekod idiotstrike 29. 6. 2013 18:29

Dobry den, mam jeste jeden dotaz - mam pravo na odstoupeni od kupni smlouvy i prestoze nemam originalni obal a CD s ovladaci? Je popripadne nejake jine reseni?

Diky za odpoved.
idiotstrike
Čtenář

Odeslat příspěvekod icotech852 29. 6. 2013 19:19

pokial si vec reklamoval,do 30dni ti musi predajca reklamaciu vyriesit - to znamena musi ti dat opraveny vyrobok,ak oprava nebola mozna moze ti ponuknut iny vyrobok v rovnakej cene,alebo vratenie penazi.
Ja si nemyslim,ze by si mal narok na nejake odstupenie od zmluvy,pokial ti predajca vrati peniaze tak ti ich vrati.Obal ani cdcko s tym nema nic spolocne.
Myslim,ze az po niekolkych reklamaciach (ze sa vyrobok stale kazil) mas narok z tvojej strany na vratenie penazi.
forsaken...
icotech852
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slonik 15. 7. 2013 21:14

Dodal bych, že do 30 dnů může reklamaci i zamítnout. Ale Alza k reklamacím přistupuje celkem vstřícně, byť se často drží zákonných lhůt. Jak to dopadlo?
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod idiotstrike 15. 7. 2013 23:30

Ahoj, ozvali se presne v pondeli, myslim 2.7. (jelikoz se jim termin posouval, protoze byl vikend). Reklamaci "vyridili", ale tak, ze mi dali kartu sice novejsi rady, avsak horsi.

Novy vyrobek jsem prijal pod podminkou, ze jestli s nim nebudu spokojeny, do tydne jej budu moci vratit - s cimz souhlasili. Za tri dny jsem sel opet do prodejny a produkt vratil, na coz mi vystavili dobropis na plnou cenu.

Takze jsem spokojen, lepe to dopadnout snad nemohlo. Jen to neresit na posledni den, no...
idiotstrike
Čtenář


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků