Teplota, hygiena apod. na pracovišti

Podmínky pro práci, vztahy se zaměstnavateli, platy

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Malignus 31. 12. 2008 10:37

Ahoj.

Pracuji jako operátor v jedné firmě. Na dvoupatrovém pracovišti nás je cca 200 lidí.

Je přípustné, aby na tokové pracoviště byly jen 4 WC (2 pánské a 2 dámské)? Stojí se na ně fronty a rozdělení nikdo nerespektuje, hlavně, že se dostane na WC. Navíc si není do čeho utřít ruce a občas chybí i toaletní papír.

Navíc zde není topení, klimatizace nefunguje a technické vybavení je 10 let staré. Takže tu chodíme v zimních bundách. A v létě je vedro k padnutí.

Už mě to štve. Vedení zdá se na případné připomínky nereaguje. Lze toto vůbec provozovat? Dá se s tím něco dělat?
Malignus
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krtenek 31. 12. 2008 23:20

Inspektorát práce je dobrá medicína.
http://www.suip.cz/default/drvisapi.dll ... ml&v_wdt=1
krtenek
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 1. 1. 2009 18:55

Malignus je to třeba nechat posoudit - jak píše krtenek . Ale dej si pozor ať firma nezjistí, kdo za oznámením stojí ... znám podobný případ a žena, která ,,cosi" nahlásila - byla vyhozena z práce :-/
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marousek 2. 1. 2009 11:38

Já v takové firmě pracoval taky jako operátor. Bylo nás sice jen 50, ale měli jsme jen 2 záchodky a v létě tam bylo přes 30°C a ani vodu nám nedávali. Vydržel jsem tam 2 měsíce a šel pryč. Neměl jsem náladu čekat až se to tam zlepší...
Nissan Sunny 1.6 SLX - díky Ace2
Marousek
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slonik 4. 1. 2009 13:24

Jenže jsou regiony, kde prostě nejde sebrat se a jít, protože člověk je rád, že má nějakou stálou práci a z ní plynoucí stálý příjem. A bohužel vedení těchhle firem to ví ... Tím nevyzývám k poraženectví, ale chce postupovat citlivě a opatrně. SUIP je dobrá cesta, pokud se vedení nedozví o původu podání