Pohyb a diéta pre začiatočníka - postup

Vlastní aktivita, soutěže, různá mistrovství, rady a tipy

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod hal_sk 7. 11. 2016 20:01

Zdravím,
Ja 92 kg, 190 cm, manuálna robota, ale žiadny šport a prežieranie sa. Už druhý mesiac je to však inak. Neprežieram sa a spať chodím mierne hladný. Chôdza denne aspoň 5 km, ak je vhodné počasie. Denne cvičím doma: drepy, brušný cvik a kliky o stenu (normálny klik nezvládnem zatiaľ :hm ). 2 až 3 sety z každého cviku, rozložené do 2 hodín. Občas aj 2 minútový planking.
Výsledok sa dostavil :D . Za 2 mesiace -2 kg, lepšia kondícia a hmatom cítim väčšie svaly na rukách.
Môj ciel je schudnúť na 85 kg (ešte 5 kg dole) a dokázať spraviť aspoň 10 normálnych klikov po sebe. Ruky sú poznateľne silnejšie, ale stále nestačia na štandardný klik.
Teraz by ma zaujímalo, či je môj režim ok, alebo sa dá nejako zefektívniť. Niekde som čítal, že cvičenie treba občas pozastaviť na 48 hodín, aby sa mohli svaly zregenerovať. Prípadne či by som nemal jesť viac, aby mohli svaly z čoho rásť, alebo zmeniť štruktúru cvikov. Stačí to tak ako to mám?
hal_sk
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MarkFX 29. 11. 2016 22:36

Sice pozdě, ale aspon nějaká odpověd.. :)

Nevím jakou máš postavu, ale já mám parametry dá se říct uplně stejné a myslím že hubnout nepotřebuju, mám sportovní postavu.. Ale určitě dobře že denně cvičíš, to ti neblíží, spíš naopak.. 8)

Jinak regenerace je určitě potřeba, ale v množství co cvičíš si myslím není potřeba, takovéhle cvičení je pro tělo obyčejná zátěž co bez problémů zvládne, to se přes noc zregeneruje..
Kolo je poslední vynález stvořený člověku pro radost...

Majkl vP. > I kdyby všichni byli úplně ticho, tak Mark přijde a něco řekne. On něco řekne.. Já chci něco říct, ale on něco řekne.. chci zase něco říct, ale on zase něco řekne.

Mondeo 2.5 V6
MarkFX
Legenda
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků