Jake kolo do 10 000Kc,-

Vlastní aktivita, soutěže, různá mistrovství, rady a tipy

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod buck12345 22. 7. 2010 22:23

Nedavno jsem tu zakladal podobny topic, nybrz s pomoci vyberem inline brusli, viz:
http://pauza.zive.cz/viewtopic.php?f=613&t=1114574

A nechybelo moc a malem jsem si je i poridil, nakonec jsem se ale rozhodl, ze si spise priplatim a poridim kolo. Vice ho vyuziji v okoli neni dosatek prostoru pro brusle. Ale absolutne netusim kolem jakych znacek se kola toci dnes. Jak jsem brouzdal po netu, zjistil jsem ze znacek jsou tuny, kdo se v tom ma vyznat? Proto bych uvital radu, jake kolo nejlepe silnicni (muze byt i trekove) koupit? Koukal jsem na meridy kolem 10 000Kc,- ale preci jen merida je TOP znacka, zase se mi nechce davat do kola takovej balik. Da se poridit neco slusnyho za mensi cenu? Zacatecnik nejsem byl jsem zvyklej jezdit 100Km trasy...

dik za nazor
buck12345
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hobitt 22. 7. 2010 22:39

Jestli se Ti líbí Merida, běž do Meridy. Sám mám 6 let Kalahari 570 (meridovský lowend) a naprostá spokojenost.
2010 Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi
hobitt
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MarkFX 22. 7. 2010 23:34

Kolo je poslední vynález stvořený člověku pro radost

Majkl vP. > I kdyby všichni byli úplně ticho, tak Mark přijde a něco řekne. On něco řekne, Já chci něco říct, ale on něco řekne.. chci zas něco říct, ale on zase něco řekne

Mondeo 2.5 V6 > S-Max
MarkFX
Legenda
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod buck12345 23. 7. 2010 07:59

no me spis zajimalo, pres tu sirokou skalu znacek, jestli nejake mene zvucne, mohou konkurovat tem lepsim, nebo aspon trochu, nechce se mi totiz tech 10k davat za kolo... Pokud ale dnes kvalitni kola stojej 10k a vice, tak asi budu muset:P
buck12345
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MarkFX 23. 7. 2010 09:35

no ja pravě bych asi šel do nějaké méně známé značky než Meridy.. Rámy jsou v dnešní době dobré všechny a ted už záleží jen na komponentách.. Radši vemu menší značku s lepší vidlicou než meridu s šitkou vidlicou, ale hlavně že jeto Merida.. :D
Kolo je poslední vynález stvořený člověku pro radost

Majkl vP. > I kdyby všichni byli úplně ticho, tak Mark přijde a něco řekne. On něco řekne, Já chci něco říct, ale on něco řekne.. chci zas něco říct, ale on zase něco řekne

Mondeo 2.5 V6 > S-Max
MarkFX
Legenda
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod buck12345 23. 7. 2010 14:23

Jaky tedy lacinejsi?

Jinak koukal jsem na toto konkrektne:
http://www.mall.cz/silnicni-kola/merida-road-ride-880-24-2010?v=437807004

EDIT: Jeste laicka otazka, vyplati se vubec silnicni na rekreacni jezdeni do 100km, nestasci horsky nebo trekovy?
buck12345
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MarkFX 23. 7. 2010 22:47

jo, tohle je hodně v pohodě.. :) jako výhodu považuku trojtalíř, taky ho mám na závodce, schvalně sem ho shaněl když sem si ju skládal..

A samozřejmě se silnička do 100km vyplatí, na horáku by si zdechnul na takovou dálku..

-- 23. 7. 2010 23:54 --

ted koukam a porovnavam co sem poslal ja, sice merida pěkná, ale asi bych dal přednost tomu GTčku, kvuli karbonové vidlici!!!!
Kolo je poslední vynález stvořený člověku pro radost

Majkl vP. > I kdyby všichni byli úplně ticho, tak Mark přijde a něco řekne. On něco řekne, Já chci něco říct, ale on něco řekne.. chci zas něco říct, ale on zase něco řekne

Mondeo 2.5 V6 > S-Max
MarkFX
Legenda
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod buck12345 24. 7. 2010 10:14

takze na trasy 50km az 100Km se horak oproti silnicnimu nevyplati? A to jsem v minulosti jezdil trasy 60km + na horskym:P To GTcko nevypada spatne, ale sahnu po ty meride, nebot jsem mel za 6k bmx GT a vecne problemy s lozisky...
buck12345
Návštěvník
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod bruk600 26. 7. 2010 22:20

Vím, že zaseju haldu pochybností, ale silniční kolo jsem asi před 10 lety pověsil na zeď v garáži. Prostě jsem něco přibral na váze a zhoršil se stav silnic. Úzké pláště nemohou mít takovou odolnost a když se podíváš na siničáře, tak stále po silnici kličkují. Pořídil jsem si tedy horské MTB kolo a obul ho do hladkých plášťů (SCHWALBE CITY). Je to pochopitelně kompromis, ale silniční závody nejezdím, na silnici se cítím bezpečněji a plnohodnotné MTB z toho udělám jem přezutím plášťů. Co se týká dojezdu, tak se taky necítím nijak omezený. Na hladkých pláštích jsem zatím jel několikrát přes 160km a na klasickém MTB max.150km (převážně silnice).
bruk600
Čtenář

Odeslat příspěvekod MarkFX 26. 7. 2010 22:48

MTB má na silnici několik nevýhod, opravdu se nedá porovnávat se závodkou. Když už něco stabilnějšího ale na asfalt, tak bych vzal krosové kolo..
Kolo je poslední vynález stvořený člověku pro radost

Majkl vP. > I kdyby všichni byli úplně ticho, tak Mark přijde a něco řekne. On něco řekne, Já chci něco říct, ale on něco řekne.. chci zas něco říct, ale on zase něco řekne

Mondeo 2.5 V6 > S-Max
MarkFX
Legenda
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bruk600 27. 7. 2010 13:45

MarkFX píše:MTB má na silnici několik nevýhod, opravdu se nedá porovnávat se závodkou. Když už něco stabilnějšího ale na asfalt, tak bych vzal krosové kolo..

Jakou nevýhodu vykazuje MTB na hladkých pláštích o proti krosu? Snad jen pomalý převod 42(44)/11 a to se nechá snadno vyřešit výměnou klik.
bruk600
Čtenář

Odeslat příspěvekod buck12345 29. 7. 2010 11:01

jasne, stotoznuju se s vasim nazorem ze silnicni kolo nema moc valnej vyznam kupovat. Naplanovat trasu tady v okoli, ktrera bude mit aspon pres 20km a povede krasnou asfaltkou (nepocitam statovky), je nadlidskej vykon, stejne se najdou useky at uz 1km dlouhy kde je sterk, polnacka, nebo asfaltka uz po 100ty lepena zaplatama, a to predpokladam neni na silnicni kolo, ze? Na silnicnim jsem nikdy nejezdil, ale to bude vylozene jen na hladkej asfalt, kdyz jsem videl ty plaste...takze nema vyznam. libej se me fitness kola, napr. toto:

http://www.cykloworld.eu/cz/obchod/detail/merida-09-speeder-i8/
buck12345
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MarkFX 29. 7. 2010 20:53

bruk600 píše:
MarkFX píše:MTB má na silnici několik nevýhod, opravdu se nedá porovnávat se závodkou. Když už něco stabilnějšího ale na asfalt, tak bych vzal krosové kolo..

Jakou nevýhodu vykazuje MTB na hladkých pláštích o proti krosu? Snad jen pomalý převod 42(44)/11 a to se nechá snadno vyřešit výměnou klik.

Nevýhodu oproti krosu? Spíš se bavíme oproti silničnímu ne? Jednak ty převody jak řikáš, (někdy jsem na pěkné cestě omezen převody, to je škoda). Dále že kolo je těžké, rám má nevhodnou geometrii, vidlice - nepruží ti při jízdě do kopce a neodebírá energii?

Já mám silniční i horské kolo, posledni roky spiš jezdím už jen terén, ale když občas vyjedu na zavodce (cesty se mi zas tak rozbité nezdají, dá se to) tak si to užívám a nadávám na horáka jak na tom možu vubec jezdit.. :D
Sice první metry trochu strach jak je to kolo drobné, že mě neunese, že se hned rozlomí, ale už sem párkrát nechtěně otestoval že to kolo vydrží moc!! 8-)

-- 29. 7. 2010 21:56 --

buck12345 píše:libej se me fitness kola, napr. toto:

http://www.cykloworld.eu/cz/obchod/detail/merida-09-speeder-i8/

jo no, to bude asi pro tebe nejideálnější :)
Kolo je poslední vynález stvořený člověku pro radost

Majkl vP. > I kdyby všichni byli úplně ticho, tak Mark přijde a něco řekne. On něco řekne, Já chci něco říct, ale on něco řekne.. chci zas něco říct, ale on zase něco řekne

Mondeo 2.5 V6 > S-Max
MarkFX
Legenda
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod buck12345 31. 7. 2010 10:39

az na tu prevodovku v naboji, tezko rict jak se to bude chovat. Jinak kamarad si ted koupil road race silnicni meridu a kdyz jsem videl ty plaste, hruza! Ale zas ta jizda na tom tak strasna nebila dokud ale clovek na rovine nezabral... to je vratky jak nevim co, nechci si ani vybavit nejakej sviznejsi sjezd z kopce a nechtene trefeni diry... na nasich silnicich jich mame pozehnane...
buck12345
Návštěvník
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků