Soukromé školy

Názory na současné školství & srovnání se zahraničím

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod jeane 24. 5. 2005 23:20

Věříte soukromým školám? Podle mého názoru je jich většina (především středních škol) vytvořených jen pro peníze a pokud si zaplatíte, můžete mít jakékoliv výsledky. Jiná věc už jsou vysoké školy, kde jde většinou o české pobočky prestižnějších amerických nebo anglických univerzit.
jeane

Odeslat příspěvekod adamek.jan 25. 5. 2005 15:26

Jiz druhym rokem studuji soukromou skolu (http://www.vos.cz) a musim s timto nazorem nesouhlasit! Soukroma skola (at jiz stredni, vyssi, nebo vysoka) se od statni lisi individualnejsim pristupem ke studentum; ne tim, ze si studenti sve profesory "kupuji".
adamek.jan
Nadšenec

Odeslat příspěvekod S-Tony 25. 5. 2005 15:41

Já zase chodil sem http://www.vsp.cz
Součástí studia je půlroční praxe, přístup profesorů je výborný, polovina přednášejících jsou lidi s praxe. Podle jendé studie dokáží soukromé školy lépe studenty připravit na zaměstnání. Studium je více prakticky zaměřeno. Probírá se tam více zajímavých věcí, které na státních školách opomíjí. Tam jsem skončil jako Bc. Pak jsem chodil dva roky na státní vysokou kvůli Ing. S úrovní studia státní školy moc spokojený nejsem. Braly se převážně věci, které už dávno umím ze soukormé školy. Ty dva roky na státní škole mi nic nedaly. Jen titul.....
Naposledy upravil S-Tony dne 25. 5. 2005 15:41, celkově upraveno 1
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koby 25. 5. 2005 15:41