Kytaristi sem

Co posloucháte, co doporučíte; rádia, koncerty, vlastní produkce

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod mtmccox2 17. 11. 2009 13:34

Kdo se vyzná by mi mohl třeba zlehka poradit:

http://kytary.cz/stagg-e-surf-surfstar/HN089747/

Je na tomhle setu něco vyloženě špatného? Uvědomuju si, že za tyhle peníze nedostanu nic mistrovského, ale sám jsem teprv začátečník, tudíž mi stačí, že to bude hrát. Díky za názory ;)
Jesus Christ made changes to your life. Do you want to save it?

|Yes||No|
mtmccox2
Chachumbábův
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ťuhýk 17. 11. 2009 18:34

Stagg fakt né. A už vůbec né tyhle komplety... našetři si trochu víc a kup něco kvalitnějšího. A zvlášť. Uvidíš, že se to vyplatí.
Všechno, co v životě opravdu potřebuju znát, jsem se naučil ze Star Treku
Ťuhýk
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 17. 11. 2009 18:38

V Plusu v Českým Brodě maj yamahy...zvlášťní...sice jsem si zvykl, že tam občas mají akční potahy do auta, nerez hrnce a nože, ale na elektrické kytary jsem asi ještě příliš zkostnatělý.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mtmccox2 17. 11. 2009 18:49

Ťuhýk: díky za reakci, čím jsou tyhle nekvalitní? Co bys doporučil?

Nechystám se s tím nikde koncertovat, zatím by to bylo na takové to domácí brnkání..
Jesus Christ made changes to your life. Do you want to save it?

|Yes||No|
mtmccox2
Chachumbábův
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 17. 11. 2009 21:25

No tak hlavní problém je, že tyhle kytary je problém vůbec normálně naladit. Vždy je tam někde falešný ton. A když už naladíš aby ti to znělo v Emi, tak ti nebude znít zase A nebo D.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mtmccox2 17. 11. 2009 21:37